Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM

multi_train_150

Wzrost konkurencji, coraz większe wymagania dotychczasowych klientów, wysokie koszty pozyskania nowych, problemy z przepływem informacji między działami, z tym wszystkim współczesne przedsiębiorstwa muszą się zmagać, by funkcjonować na rynku i generować zyski.

Jak usprawnić pracę wewnątrz firmy, by poszczególne działy marketingu, sprzedaży czy obsługi klienta, współgrały ze sobą?
Skutecznym rozwiązaniem są systemy CRM ( z ang. Customer Relationship Management), czyli Systemy Zarządzania Relacjami z Klientami.

Wydawałoby się, że o CRMie wiemy wszystko, podczas konferencji pokażemy Państwu, że jednak nie do końca. Serdecznie zapraszamy:

22 stycznia 2014 r. do udziału w IV edycji konferencji

„Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM”

Dzięki uczestnictwu dowiesz się o:

  • celach i korzyściach z wdrożenia sytemu CRM
  • wdrożeniach i integracjach sytemu CRM
  • CRM-ie w modelu cloud computing
  • mobilnym CRM-ie
  • automatyzacji działań marketingowych
  • utrzymaniu relacji z klientem za pomocą Social CRM
  • aplikacjach sprzedażowych
  • skutecznej komunikacji
  • analizie danych klienta
  • CRM-ie a zarządzaniu wiedzą.

Nie może Cię tam zabraknąć, jeśli chcesz nadążyć za zamieniającymi się warunkami rynkowymi!

Do bezpłatnego* udziału zapraszamy:

  • Przedstawicieli Zarządu
  • Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami:
    – Marketingu
    – Sprzedaży
    – Handlowego
    – IT
    – BOK
  • Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
  • Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie

* Nie dotyczy dostawców rozwiązań będących tematyką konferencji

Zgłoś swój udział >>>

Kontakt z Organizatorem:
Edyta Kucharska
Asystentka ds. organizacji konferencji
tel. 725 786 006
fax. 22 244 25 37
e-mail: [email protected]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here