Wpływ technologii na kondycję przedsiębiorstw – systemy ERP i CRM

„Krok ku lepszemu” – Taki cel przyświeca kolejnej edycji konferencji poświęconej tematyce zarządzania przedsiębiorstwem i relacjami z Klientem.
Przedsiębiorstwa, by usprawnić i ulepszyć swą działalność co raz częściej decydują się na wdrożenie nowoczesnych rozwiązań. Ma to służyć efektywnemu rozwojowi skierowanemu w stronę konsumenta.
Przykładem tego typu rozwiązań są systemy CRM i ERP dzięki, którym zarówno sektor publiczny jak i prywatny ma możliwość optymalizacji oraz usprawnienia swojej pracy.
Jakie zatem są zalety i wady obydwu systemów? Jak wykorzystać ich potencjał?
Na te wszystkie pytania odpowiemy podczas konferencji:

„Wpływ technologii na kondycję przedsiębiorstw – systemy ERP i CRM”
23 września 2014r., Warszawa

Do wygłoszenia prelekcji zostali zaproszeni eksperci o bogatym doświadczeniu – praktycy, którzy na co dzień korzystają z takich rozwiązań. Dzięki temu będą mogli na przykładzie swoich doświadczeń przekazać Państwu cenne wskazówki, które mogą okazać się pomocne przy wdrożeniu w Państwa firmach.
Z pewnością chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące systemów ERP i CRM.
Tematyka konferencji została podzielona na dwie sesje:
SESJA: ERP – platforma dla rozwoju
Wiele twarzy ERP – zagadnienia tematyczne:
1. Rozwój firmy i zwiększanie wydajności:
· wsparcie kluczowych procesów biznesowych
· optymalizacja wykorzystania zasobów
· zarządzanie finansami i zasobami ludzkimi
· zarządzanie marketingiem, sprzedażą i serwisem
· obieg dokumentów
· zarządzanie produkcją i zaopatrzeniem
· zarządzanie transportem, logistyką i magazynem
2. Dostępność i bezpieczeństwo – nowe możliwości i funkcjonalność ERP
· konieczność czy moda – mobilny system ERP
· wydajnie i skutecznie – ERP w chmurze
3. Jak to zrobić? – czyli sukces wdrożenia
SESJA: CRM – integralna część systemu
Wyzwania dla CRM – zagadnienia tematyczne:
1. Skuteczna komunikacja – zastosowanie i możliwości systemu CRM
· utrzymanie i automatyzacja relacji z klientem / kontrahentem (komunikacja,
automatyzacja, analiza)
· optymalizacja działań marketingowych – prognozowanie i kluczowe decyzje
· automatyzacja sprzedaży i usług
· automatyzacja transakcji finansowych
· profilowanie klienta
· raportowanie, analiza i kontrola
· CRM a zarządzanie wiedzą
2. Funkcjonalność i bezpieczeństwo
· dostępność informacji – mobilny CRM
· wydajnie i skutecznie – CRM w chmurze
3. Jak to zrobić? – czyli sukces wdrożenia i integracji
Do BEZPŁATNEGO udziału zapraszamy:

  • Przedstawicieli Zarządu
  • Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami:
    – marketingu
    – sprzedaży
    – handlowego
    – IT
    – BOK
  • Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
  • Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie
  • Kadrę zarządzającą oraz osoby odpowiedzialne za rozwój, innowację oraz organizację firmy
  • Osoby odpowiedzialne za wybór, zakup i wdrożenie nowych systemów i technologii
  • Dyrektorów ds. produkcji, rozwoju, inwestycji, infrastruktury
  • Operacyjną kadrę kierowniczą działów produkcyjnych, technicznych
  • Osób odpowiedzialnych za planowanie produkcji, szefów służb utrzymania ruchu, inżynierów, technologów, specjalistów ds. zarządzania jakością.
  • Menedżerów biorących udział w ustalaniu kształtu procesów, osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji, menedżerów informatyki
  • Przedstawicieli instytucji i przedsiębiorstw zainteresowanych zwiększeniem wydajności swojej firmy

Udział jest bezpłatny dla ww. osób. Liczba miejsc ograniczona.
Zgłaszam chęć udziału >>>

Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji.

Kontakt:
Karolina Dłuska
Asystentka ds. organizacji konferencji
tel. +48 721 729 297
e-mail: [email protected]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here