Serdecznie zapraszamy Państwa na szkolenia “Umowy SLA (Service Level Agreements) – skuteczne wsparcie organizacji IT”, które odbędzie się 29-30 września 2011 w Warszawie. Celem szkolenia jest przedstawienie procesu budowania skutecznego porozumienia SLA i przekazanie uczestnikom wiedzy przydatnej w przygotowywaniu umów Service Level Agreements na potrzeby własnych środowisk.
W ramach szkolenia poznają Państwo następujące zagadnienia:
- Rozwój świadomości informatycznej organizacji, a umowa SLA.
- Rola i miejsce SLA w organizacjach.
- Możliwości umów SLA.
- Konstruowanie korzystnych umów SLA.
- Wdrażanie SLA – problematyczne punkty umów.
- Weryfikacja zobowiązań w umowach SLA.
- Struktura, wymagania i projekt SLA.
- Mierniki wydajności i efektywności SLM.
Program szkolenia:
- Co to jest Service Level Management.
- Jak przygotować organizację IT oraz komórki biznesowe do wdrożenia procesu SLM.
- Zarządzanie wymaganiami biznesowymi przy zachowaniu dobrej relacji biznesowej.
- Co jest niezbędne do podpisania dobrej umowy SLA.
- Jak monitorować i raportować działanie zasad opisanych w umowie SLA.
- Jakie działania należy podjąć, aby zobowiązania w umowie SLA spełniały oczekiwania biznesu i były jednocześnie realne.
- Jak nie zginąć w gąszczu zmian i modyfikacji umowy SLA.
- Co zrobić, aby cała organizacja IT zrozumiała jaki ma wpływ na dotrzymanie gwarancji zawartych w umowie SLA.
- Weryfikacja zadowolenia Klienta Wewnętrznego z usług, które świadczy IT w kontekście umowy SLA.
- Spełnianie wysokich oczekiwań biznesu w kontekście tendencji do obniżania budżetu IT.
- Jakich narzędzi potrzebuje IT, aby gwarancje zawarte w umowie SLA były realne.
- Jak zadbać o budowanie właściwych relacji z Klientem Wewnętrznym w zakresie procesu SLM.
Czas trwania: 2 dni.
Data szkolenia: 29-30 września 2011r., Warszawa.
Cena: 2100 PLN + 23% VAT.
* Do 14 września koszt szkolenia wyniesie 1800 PLN + 23% VAT.
Patronat medialny: bankowynet.pl