Ubezpieczenia – Nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży – technologia i prawo

logo multitrain1

Serdecznie zapraszamy do udziału w II edycji konferencji poświęconej nowoczesnym rozwiązaniom IT usprawniającym komunikację oraz sprzedaż w instytucjach finansowych i ubezpieczeniowych. Zwrócimy uwagę na aspekty związane z bezpieczeństwem transakcji, poprawą jakości obsługi klienta, standardu pracy pracowników.

Ubezpieczenia – Nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży – technologia i prawo
Warszawa 26 września 2013

Wykłady na konferencji poprowadzą m.in.:

  • „Ochrona konsumenta w odniesieniu do umów ubezpieczenia zawieranych przez telefon/internet” Małgorzata Więcko, Rzecznik Ubezpieczonych
  • „Nowoczesne narzędzia wsparcia sprzedaży dedykowane dla branży ubezpieczeniowej” – Tomasz Braja, Prezes SaaS Solutions Sp. z o.o
  • „Wykorzystanie systemu CRM do sprzedaży ubezpieczeń online i narzędzia mobilne zwiększające efektywność sprzedaży przez agentów” – Krzysztof Zych, Prezes Zarządu Enxoo Sp. z o.o.
  • „Efektywne i mobilne stanowisko pracy oraz skuteczne narzędzia komunikacji” – Justyna Zawistowska – Specjalista ds. rozwoju produktu, Jarosław Świechowicz – Dyrektor Sprzedaży i Rozwoju Usług, Greeneris Sp.z o.o.
  • „Jak Cię widzą, tak Cię … kupują? Proces zakupu oczami klienta” – Piotr Grabowski, Concordia Ubezpieczenia
  • „Nowoczesne kanały dystrybucji ubezpieczeń, a ustawa o pośrednictwie ubezpieczeniowym” – Monika Mailinowska-Hyla, Senior Associate, Partner Domański Zakrzewski Palinka sp. k.

Proponowane zagadnienia tematyczne:
1. Komunikacja z klientem:

  • nowoczesne kanały kontaktu z klientem,
  • social media w ubezpieczeniach

2. Komunikacja wewnętrzna:

  • zarządzanie komunikacją,
  • obieg dokumentów

3. Systemy wspierające komunikację i sprzedaż w instytucjach finansowych i ubezpieczeniowych:

  • CRM,
  • BI,
  • Data Mining,
  • Unified Communications,
  • systemy lojalnościowe,
  • systemy obiegu danych,
  • bazy klientów,
  • jakość danych,
  • bezpieczeństwo
  • Call/ Contact Center

Do udziału w konferencji zapraszamy:
Przedstawicieli instytucji finansowych i ubezpieczeniowych:
Członków Zarządu, Dyrektorów, Kierowników, Agentów, Brokerów Managerów, Analityków, Project Managerów
z działów: Rozwoju, Sprzedaży, IT, Marketingu, Komunikacji, Projektów; Obsługi Klienta Korporacyjnego/Indywidualnego, Biura Prawnego, Bezpieczeństwa, Departamentu Kanałów Elektronicznych, Zarządzania Jakością Danych, Systemów i Aplikacji, Baz Danych, Operacyjnej i Telefonicznej Obsługi Klienta, Sprzedaży Aktywnej i Rejestracji Szkód, Komunikacji Wewnętrznej, Controlingu, Windykacji i Rozliczeń, Handlu, Finansów, Rozwoju Sieci Sprzedaży, Call Center, Bancassurance, Wsparcia Sprzedaży, Komunikacji ATL i BTC, Klienta Indywidualnego, Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Bezpieczeństwa Informacji, Programów Partnerskich, Rozwoju Sprzedaży, HR, Działu Personalnego, Biura Informatyki i Telekomunikacji.
Udział jest bezpłatny dla ww. osób
Udział jest płatny:dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych – opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*
Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/ubezpieczenia-nowoczesne-kanaly-komunikacji.htm
* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.
Uwaga! Każdy z uczestników konferencji otrzyma certyfikat uczestnictwa oraz dostęp do wszystkich prezentacji.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here