Strona główna Patronat medialny Nowoczesne kanały komunikacji i sprzedaży w ubezpieczeniach

Nowoczesne kanały komunikacji i sprzedaży w ubezpieczeniach

0

Nowoczesne kanały komunikacji i sprzedaży w ubezpieczeniachW dniu 19 września 2012 roku w Warszawie w Centrum Bankowo-Finansowym „Nowy Świat” S.A. odbyła się pierwsza edycja konferencji „Ubezpieczenia – Nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży – technologia i prawo”.

Podczas wydarzenia zaprezentowane zostały systemy usprawniające funkcjonowanie instytucji ubezpieczeniowych i podnoszące jakość świadczonych przez nie usług. Eksperci omówili zarówno współczesne techniki komunikacji z klientem, jak i zagadnienia związane z komunikacją wewnątrz instytucji. Nowoczesne rozwiązania IT zaprezentowały firmy: Decerto Sp. z o.o. i Solidex S.A. (Srebrni Sponsorzy) oraz firma RedLink.

Podczas konferencji odbyły się następujące prezentacje:

Ubezpieczenia – Nowoczesne kanały dystrybucji a ustawa o pośrednictwie ubezpieczeniowym, Julita Zimoch-Tuchołka, Partner, Domański Zakrzewski Palinka sp. k.,
Enterpise Campaigns System – Zarządzanie komunikacją zewnętrzną, Piotr Biedacha, Marcin Nowak, Decerto Sp. z o.o.,
Narzędzia komunikacji i współpracy grupowej, Artur Janik, Inżynier i konsultant, Solidex S.A.,
Ubezpieczenia: nowoczesna technologia w obsłudze posprzedażowej – likwidacja szkód klienta detalicznego, Dariusz Markowicz, Dyrektor Likwidacji Szkód, Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.,
Skuteczna komunikacja towarzystwa z agentem ubezpieczeniowym – narzędzia, metody i wyzwania, Michał Miklewski, Dyrektor Biura Sprzedaży, Compensa TU S.A.,

Wszystkich uczestnikom dziękujemy za przybycie i zapraszamy na kolejne wydarzenia, organizowane przez firmę MultiTrain Sp. z o.o.

www.multitrain.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here