Rozwiązania mobilne odgrywają coraz większą rolę w funkcjonowaniu przedsiębiorstw.
Miniony rok przyniósł szereg istotnych zmian i nowości na rynku m-commerce w Polsce. Nastąpiło zwiększenie zainteresowania technologiami mobilnymi. Działy marketingu i przedsiębiorcy uświadomili sobie, że wdrożenie mobilnych rozwiązań w dzisiejszych czasach jest rzeczą niezbędną. Traktowane do tej pory „po macoszemu” mobilne strony, sklepy czy aplikacje, zyskały na popularności.
To bardzo ważna zmiana i kolejny krok w ewolucji od dokumentu papierowego do elektronicznego.
Dlatego jeżeli:
- Realizujesz swoje zadania, często będąc poza siedzibą firmy?
- Urządzenia mobilne jak: smartfon czy tablet to Twoja codzienność?
- Potrzebujesz dostępu do najważniejszych i aktualnych danych dotyczących firmy gdziekolwiek jesteś?
Weź udział w wyjątkowym wydarzeniu:
Mobilny handlowiec – systemy i narzędzia wspierające organizację, doradztwo, obsługę przed i po sprzedaży
16 czerwca w Warszawie.
Podczas spotkania słuchacze staną przed możliwością zdobycia wiedzy na temat aktualnych technologii wykorzystywanych w mobilnej sprzedaży. Zgromadzeni specjaliści opowiedzą m.in. o najnowocześniejszych narzędziach dostępnych na rynku, a także zaprezentują rozwiązania, które pozwolą unowocześnić sprzedaż oraz podnieść kompetencje i wizerunek firmy.
Srebrny Partner konferencji firma F-Secure, będąca pionierem w dziedzinie bezpieczeństwa i ochrony danych, zaprezentuje swoje rozwiązania zabezpieczające dla nowoczesnych firm.
Strona konferencji: www.successpoint.pl/mobilny-handlowiec
Tematyka spotkania:
1. zarządzanie i bezpieczeństwo
- wsparcie procesów biznesowych – BPM
- Business Intelligence – analizy i raporty
- archiwizacja danych, back-up, kopie zapasowe
- bezpieczeństwo, przetwarzanie i dostępność informacji, danych osobowych i danych wrażliwych
- zapobieganie nadużyciom i oszustwom
- rozwiązania dla placówek wieloodziałowych, obsługa oddziałów
- rozliczanie finansów – fakturowanie / rachunki cykliczne / abonamentowe
2. mobilny handlowiec / agent
- rozwiązania / aplikacje mobilne,
- usługi mobilne – mapy / lokalizacja,
- sprzęt handlowca / agenta: organizery, terminarze i notesy elektroniczne, komputery, laptopy, drukarki,
- skanery, telefony, aparaty foto
3. narzędzia wspierające organizację, obsługę sprzedażową i posprzedażową oraz doradztwo
- systemy do obsługi polis i baz klientów, CRM
- aplikacje do kalkulacji kosztów zakupów / ubezpieczeń
- zarządzanie elektronicznymi obrazami dokumentów, obieg dokumentów, technologie OCR
- systemy / aplikacje raportujące, zestawienia
- rozliczanie prowizji
- system powiadamia, przypomina,
- systemy wysyłki dokumentów, ofert odnowień,
- obsługa druków płatności, formularzy zgłoszeniowych oraz formularzy do poleceń klientów
- systemy mailingowe i SMS-owe
4. praca w sieci i wsparcie internetowe – alternatywne kanały informacji i sprzedaży
- porównywarki cen i usług
- elektroniczny kanał sprzedaży / ubezpieczeń
- social media w handlu i ubezpieczeniach
Ideą spotkania jest stworzenie przestrzeni wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy uczestnikami. Stąd wydarzenie skierowane jest do kadry zarządzającej przedsiębiorstw i instytucji wszystkich branż, w tym przedstawicieli z działów:
- rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta,
- bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwa danych,
- integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center,
- komunikacji wewnętrznej, finansowych, controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnych, analitycy baz danych
oraz
- kadry kierowniczej instytucji handlowych, finansowych / doradztwa finansowego, towarzystw / agencji ubezpieczeniowych:
- dyrektorów / kierowników placówek centralnych i oddziałów,
- kierowników zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osób decydujących o zakupie nowych technologii
Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: www://successpoint.pl/mobilny-handlowiec#zarejestruj-się
Organizator konferencji zapewnia: materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji .
Zapraszamy do kontaktu:
Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac[at]successpoint.pl