15 C
Warszawa
piątek, 26 kwietnia, 2024
Strona głównaPatronat medialnyKonferencja: Knowledge Management

Konferencja: Knowledge Management

multitrain_logo 150

W dzisiejszym zabieganym świecie, gdzie doba jest zbyt krótka, bardzo ważna jest optymalizacja naszego cennego czasu… Zadajmy sobie ważne pytanie!

  • W jaki sposób go wykorzystać, aby nasze przedsiębiorstwo funkcjonowało jeszcze skuteczniej?
  • Jak zarządzać pracownikami, aby zwiększać ich efektywność – oszczędzając ich czas?
  • Co zrobić, żeby podnieść konkurencyjność naszego przedsiębiorstwa?

„Knowledge Management – umiejętne wykorzystanie wiedzy kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa”
15 stycznia 2014r., Warszawa

Knowledge Management – umiejętne wykorzystanie wiedzy kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa- pomogą nam zarządzać informacją, tworzyć nową i upowszechniać już istniejącą!

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/jak-skutecznie-zarzadzac-wiedza.htm
Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/jak-skutecznie-zarzadzac-wiedza/rejestracja-215.htm

Podczas konferencji wykłady poprowadzą m.in.:

  • dr Beatricze Andrzejewska, Instytut Rozwoju Biznesu – “Przełamywanie barier w transferze wiedzy do biznesu. Komercjalizacja know how”
  • Małgorzata Poznańska, Boni Fratres Cracoviensis sp. z o.o.“Zarządzanie wiedzą na przykładzie małych i średnich przedsiębiorstw”
  • Jakub Kubalski, Kancelaria Domański, Zakrzewski, Palinka – „Prawa autorskie i tajemnica przedsiębiorstwa – legalne korzystanie z dokumentów w ramach systemów elektronicznego obiegu dokumentów”
  • Bartosz Stawski, Dyrektor ds. Sprzedaży, Mandarine Project Partners– “Wykorzystanie narzędzi myślowych TOC do usprawniania procesów biznesowych. Wskazówki praktyczne.”
  • Mariusz Chudy, PMI Poland Chapter – “Wykorzystanie standardu zarządzania projektami PMBOK (Project Management Body of Knowledge) przy wdrażaniu Zarządzania Wiedzą w organizacji”
  • Andrzej Olękiewicz – Strategic Account Director – TNS Polska“Syzyfowa praca czy praca u podstaw? Kilka refleksji po latach korzystania z wybranych lokalnych i globalnych narzędzi KM”

Tematyka konferencji:

  • Narzędzia wspomagające pracę grupową, narzędzia komunikacyjne
  • Systemy obiegu i zarządzania dokumentami
  • Systemy wspomagania decyzji, systemy ekspertowe
  • Bazy wiedzy, hurtownie danych
  • Narzędzia nauczania zdalnego (e-learning)
  • Portale korporacyjne, intranet, ekstranet
  • Systemy do zarządzania bezpieczeństwem
  • Integracja systemowa i bezpieczeństwo w zarządzaniu wiedzą

Do udziału w konferencji zapraszamy:

  • Kadrę kierowniczą przedsiębiorstw i instytucji, Członków zarządu
  • Osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwem
  • Kadrę odpowiedzialną za optymalizowanie procesów biznesowych
  • Kadrę zarządzającą, z działów: HR, sprzedaży, obsługi klienta, marketingu, logistyki, informatyki
  • Osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
  • Osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii
  • Osoby odpowiedzialne za optymalne wykorzystanie zasobów wiedzy w celu uzyskania przewagi rynkowej

Udział w konferencji jest bezpłatny* dla ww. osób.
Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych – opłata za osobę wynosi 1 000 zł +23%VAT*.

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA! Decyduje kolejność zgłoszeń

Kontakt:
Dorota Iwanicka
Koordynator Projektu
tel. +48 0 691 571 598
fax. (0-22) 244 25 37
[email protected]