wtorek, 27 lipca, 2021
Strona głównaPatronat medialnyE-Marketing a dane osobowe po nowelizacji

E-Marketing a dane osobowe po nowelizacji

Ogólnopolska Konferencja „E- Marketing a dane osobowe po nowelizacji – bezpieczeństwo, prywatność i ochrona w sieci”, Warszawa, 12 kwietnia 2011r. Czy można szpiegować, monitorować pracowników w Internecie? Czy legalne jest blokowanie stron internetowych w firmie? Czy można zakazać pracownikowi podawania nazwy firmy w portalach społecznościowych? Czy adres IP jest daną osobową i czy można ją podawać? Jaka jest odpowiedzialność service provider-ów, host providerów itp.? Jak zabezpieczać dane na portalach społecznościowych – kto odpowiada w przypadku naruszeń na portalu internetowym? E-marketing w kontekście ochrony danych osobowych – jak prowadzić konkursy, jak przygotować mailing by nie był SPAM-em? Jak to naprawdę jest z „ciasteczkami” (cookies)? Czy zawsze potrzebna jest zgoda osoby, której dane przetwarzam w Internecie? Czy mogę przetwarzać dane bez konieczności uzyskiwania zgody?
Jeśli nie znasz odpowiedzi na te pytanie – Konferencja jest dla Ciebie! W przypadku e- danych osobowych nic nie jest oczywiste!
Pretekstem do zorganizowania Konferencji jest próba obalenia mitów dotyczących przetwarzania, gromadzenia oraz przede wszystkim zabezpieczania danych osobowych w cyberprzestrzeni. Zagadnienia podejmowane podczas Konferencji dotyczą przede wszystkim obszaru sieci internetowej. Należy bowiem pamiętać, że nikt w sieci nie jest anonimowy, zaś ostatnie doniesienia o wyłudzaniu danych osobowych oraz wyroki nakazujące udostępnianie IP skłaniają do dyskusji na temat prywatności w Internecie. Dodatkowym atutem Konferencji jest próba odpowiedzi na pytanie „Czy prawo gwarantuje nam bezpieczeństwo i prywatność w Internecie”?
Konferencja ma wymiar praktyczny – wszyscy prelegenci, z autopsji, znają problemy związane z zagadnieniami cyber-prawa w kontekście ochrony danych osobowych, odpowiedzialności za naruszenie ustawy a także zagrożeń związanych z e-danymi.
Czas trwania: 1 dzień, godz. 9:30-16:30.
Data konferencji: 12 kwietnia 2011r. Warszawa.
Cena: 550 PLN brutto, studenci: 190 PLN brutto.
Więcej informacji: E- Marketing a dane osobowe po nowelizacji
Patronat medialny: bankowynet.pl

Poprzedni artykułKredyt z premią roczną
Następny artykułPKO BP najbardziej nowoczesny
Podobne wpisy
- Advertisment -

Najpopularniejsze