Kancelaria prawna jak każda instytucja przechowująca dane swojego klienta musi zadbać o ich bezpieczeństwo. Klient korzystający z jej usług musi mieć pewność, że informacje jakie pozostawia będą bezpiecznie przechowywane.
Na uwadze należy mieć również fakt, że rynek Kancelarii świadczących usługi prawne staję się z dnia na dzień bardziej konkurencyjny. Dlatego należy zadbać o dobry kierunek rozwoju, który poprawi skuteczność pozyskania klienta oraz renomę w środowisku. Zadbanie o prawidłowy obieg i bezpieczeństwo dokumentów powinno być kluczowym elementem w działalności kancelarii.
Już dziś zapraszamy do uczestnictwa w konferencji:
„Nowoczesny prawnik – zarządzanie dokumentami i sprawami
w kancelarii i działach prawnych”
26 listopada br.
Zapraszamy do rejestracji >>>
Proponowana tematyka konferencji:
- zarządzanie dokumentacją i korespondencją kancelarii
- zarządzanie sprawami i administracja danymi Klienta
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- zarządzanie kosztami, e-faktura
- podpis elektroniczny
- Business Intelligence
- Systemy Archiwizacji
- Digitalizacja dokumentów
- Zarządzanie usprawnieniami i dostępem
- Systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
- systemy faksowe, skaner, mail
- workflow – automatyzacja procesów biznesowych
- portale korporacyjne inter/intra/extranet
Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy przedstawicieli kancelarii prawnych oraz działów prawnych dużych przedsiębiorstw i instytucji, w tym:
- partnerów zarządzających/dyrektorów i kierowników działów prawnych
- radców prawnych
- prawników
- adwokatów
- osoby zajmujące się zarządzaniem dokumentacją prawną, procesami biznesowymi, kadrami, finansami
Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych – opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*
STRONA WYDARZENIA>>>
Osoba do kontaktu:
Karolina Gientka
Asystentka ds. promocji
tel. 22 392 93 91
fax. +48 22 244 25 37
[email protected]