Już ponad 50 tysięcy Klientów mBanku dokonało transakcji Złotą Rybką o łącznej wartości 230 mln zł – to 100% więcej niż w styczniu 2005 roku. Jednocześnie z oferty wszystkich kart płatniczych mBanku skorzystało już prawie 600 tysięcy osób.
W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy znacznie wzrosła sprzedaż kart kredytowych oraz wartość transakcji bezgotówkowych dokonywanych przez Klientów mBanku. Obecnie w portfelach mKlientów znajduje się ponad 50 tys. kart Visa Electron, Classic oraz Gold, na których wartość przyznanych limitów przekroczyła 212 mln zł.
Dodatkowo ilość wszystkich kart płatniczych wzrosła o ponad 70% w porównaniu ze styczniem 2005 roku.
“Choć udział kart kredytowych w ogólnej liczbie kart płatniczych znajdujących się w rękach Polaków jest wciąż niewielki, to tempo przyrostu liczby kart kredytowych jest zawrotne i będzie się utrzymywać przez lata. W przyszłości w naszych portfelach nosić będziemy nie jedną kartę kredytową, ale dwie lub trzy np. kartę ze specjalnym programem rabatowym, kartę, dzięki której zbieramy mile lotnicze czy kartę, z której bank część przychodu przekazuje na wsparcie naszej ulubionej drużyny piłkarskiej. Karta stanie się czymś tak powszechnym, jak telefon komórkowy, bez którego nie wychodzimy już z domu. Najczęściej zaś będziemy sięgać po tę kartę w naszym portfelu, która będzie niezawodna, ładna, korzystna finansowo, z bardzo dobrą obsługą przez telefon czy Internet.” – podkreśla Anna Znamirowska-Stączek, Dyrektor Biura Kart Płatniczych.
Oferta kart kredytowych mBanku charakteryzuje się:
- niskim oprocentowaniem kredytu
- długim – 54 dniowym okresem bez oprocentowania
- niską opłatą za wydanie
- specjalną ofertą dla studentów – bez deklaracji stałych dochodów
- łatwą procedurą przyznawania kart
- rozliczaniem transakcji zagranicznych w Euro
- pełną obsługą kart przez Internet
mBank pozostaje innowatorem na polskim rynku, wprowadzając coraz większą gamę produktów bankowych, inwestycyjnych jak i również ubezpieczeniowych. W ciągu pięciu lat działalności, mBank przekształcił się z banku depozytowego, dostępnego przez Internet oraz telefon, w instytucję finansową, proponującą Klientom zarządzanie finansami poprzez szeroką gamę kanałów dostępu. Dążeniem mBanku jest zapewnienie Klientom maksimum korzyści oraz wygody w zarządzaniu finansami osobistymi. W 2006 roku Bank będzie poszerzał swoją ofertę kart kredytowych o nowe produkty (także partnerskie).
źródło: mBank – informacja prasowa
sprawdź ofertę: mBank