Santander Consumer Bank wprowadził do swojej oferty nową lokatę obejmującą pięciomiesięczny horyzont czasowy. Jest to lokata pozwalająca na wypracowanie wysokich zysków, a na dodatek klient nie zapłaci od niej tzw. podatku Belki, czyli podatku od zysków kapitałowych. Nowa lokata jest teraz reklamowana w ramach telewizyjnej kampanii Santander Consumer Bank. Na marginesie można powiedzieć, że Bank ten realizuje swoją kampanię reklamową w telewizji pierwszy raz od chwili fuzji z AIG Bankiem Polska, jaka nastąpiła w marcu 2011 roku.
Lokata oferowana klientom przez Santander Consumer Bank ma oprocentowanie nominalne wynoszące 6,08% w skali roku, co porównywalne jest z oprocentowaniem na 7,6% w skali roku, jeśli chodzi o standardową lokatę z podatkiem. Lokata ta posiada dzienną kapitalizację odsetek.
Kampania reklamująca nową lokatę Santander Consumer Bank ruszyła 15 października 2011 roku. Lokata na pięć miesięcy w tym banku daje jeden z największych zysków na rynku, stąd też jest bardzo atrakcyjną ofertą dla klientów. Gwarantuje ona wysokie zyski w stosunkowo krótkim okresie. Inwestor lokujący wolne środki finansowe na lokacie w Santander Consumer Bank ma 100% gwarancję zwrotu kapitału.
Santander Consumer Bank pozwala na ulokowanie na swoim nowym depozycie minimum 1000 zł, co sprawia, że oferta jest dostępna dla szerszego grona klientów. Z oferty na korzystnie oprocentowaną lokatę mogą skorzystać nowi i dotychczasowi klienci banku. Maksymalna kwota inwestycji w tym przypadku może wynosić 13 tys. zł. Każdy klient Santander Consumer Bank ma możliwość otwarcia maksymalnie 14 lokat tego typu, co oznacza, że łączna kwota inwestycji może wynieść nawet 182 tys. zł. Z oferty można skorzystać od 17 października, a lokatę można założyć w sieci 240 oddziałów Santander Consumer Bank .
Trzeba podkreślić, że wysokie oprocentowanie lokaty odnosi się wyłącznie do nowych środków deponowanych ponad wolumen pieniężny, jakie znajdują się na rachunkach lokat terminowych założonych w Santander Consumer Bank przez klienta. Stan ten jest określany na dzień 16 października 2011 roku.
Kampania reklamowa uruchomiona przez Santander Consumer Bank w mediach, mająca na celu promocję nowej lokaty, obejmuje takie stacje telewizyjne jak TVP 1 i TVP 2, Polsat, TVN oraz kanały informacyjne – TVP Info oraz TVN24. Jako że Grupa Santander sponsoruje zespół Ferrari w Formule 1, w reklamie nowej oferty znalazł się bolid Scuderia Ferrari. Można go zobaczyć w spotach telewizyjnych, które promują lokatę.
Źródło: Santader