Klienci mBanku z niecierpliwością mogą oczekiwać uruchomienia zupełnie nowej odsłony ich banku. Nowy mBank zapowiadany jest już od co najmniej kilku miesięcy, ale dziś wiadomo, że jego oficjalny start nastąpi w pierwszych dniach czerwca. W chwili obecnej mBank uruchomił kampanię reklamową, która jest zapowiedzią dla nowej odsłony banku.
Kampania reklamowa, która zapowiada uruchomienie Nowego mBanku organizowana jest pod hasłem Reinvented, co w przekładzie na język polski oznacza po prostu „wymyślony na nowo”.
Klienci mBanku z pewnością będą zadowoleni z możliwości korzystania z programu mOkazje. Pomimo faktu, że Nowy mBank ma zostać uruchomiony dopiero w czerwcu, system mOkazje funkcjonuje już teraz. Jest to pierwsza nowość, z jaką mają okazję oswoić się klienci, przed wdrożeniem Nowego mBanku. mOkazje są już dostępne na Facebooku, a wkrótce zostaną one udostępnione w systemie transakcyjnym mBanku. Aby z nich skorzystać należy zarejestrować się w programie i przejść do aplikacji facebookowej. Pierwsze oferty dostępne w mOkazjach mBanku to rabat 10 zł w KFC przy zakupach na 20 zł, 10% rabatu na zakupy w sklepie internetowym leroymerlin.pl, 5 zł przy zakupach za 10 zł w Starbucksie, 7% na zakupy w internetowym sklepie CD-Projekt, czy 20% rabatu w sklepach Big Star. W kolejnych dniach mają pojawiać się nowe rabaty u różnych partnerów handlowych. Do momentu wystartowania Nowego mBanku z rabatów będzie można korzystać na stacjach benzynowych, w sklepach odzieżowych czy sklepach z elektroniką. Rabaty będą naliczane w postaci cashbacku, o nieograniczonej kwocie, choć jednorazowo przy jednej transakcji rabat nie będzie mógł być wyższy niż 760 zł. Rabaty będą miały formę zniżki udzielanej przez handlowców, a nie nagrody od banku, przez co klienci nie będą musieli się z nich rozliczać z fiskusem.
Aby klient mógł skorzystać z nowego interfejsu mBanku musi zgłosić taką chęć na stronie internetowej nowymbank.pl. Im szybciej złoży takie oświadczenie, tym szybciej będzie mógł rozpocząć korzystanie z Nowego mBanku. Docelowo migracja ma objąć wszystkich klientów mBanku. Przedstawiciele banku deklarują, że migracja będzie odbywała się stopniowo, a klienci będą mogli zapoznać się z pełną funkcjonalnością nowego systemu, zanim zaczną korzystać wyłącznie z niego.
Łącznie mBank zapowiada wprowadzenie zmian w aż dwustu funkcjach, które obecnie są dostępne w systemie. Będą one uruchamiane etapowo. Po etapie mOkazji, Nowy mBank ujawni swój design, pokaże inteligentną wyszukiwarkę transakcji, nawigację finansową i dostęp do eksperta w trybie online.