BNP Paribas rozpoczął nową kampanię reklamową swojej oferty. Hasłem przewodnim kampanii jest „Poczuj moc wsparcia”. BNP Paribas szczyci się ofertą, która rzeczywiście mocno wyróżnia się na tle konkurencji. Jednym z głównych punktów oferty jest nowe „Konto Witalne”.
Kampania ma za zadanie promować nie tylko nową ofertę na konto bankowe, ale jednocześnie ma ona powitać w BNP Paribas nowych klientów. Została przygotowana z okazji wprowadzenia na polski rynek bankowy docelowej marki.
„Konto Witalne” jest nowością na rynku. Stanowi ono połączenie rachunku osobistego, jak również całkowicie bezpłatnej z perspektywy klienta pożyczki. Pożyczka jest udzielana właścicielom rachunków osobistych w BNP Paribas w wysokości miesięcznych dochodów klienta. Jednocześnie, „Konto Witalne” łączy w sobie cechy dochodowego konta oszczędnościowego.
Nowa oferta, która została wprowadzona na rynek z okazji pojawienia się na nim nowej marki, obejmuje następujące części składowe:
- Konto osobiste, zawierające pakiet usług assistance,
- Pożyczkę gotówkową „Pożyczka Witalna”, bez prowizji bankowej i oprocentowania na 2 lata,
- Konto oszczędnościowe oprocentowane na 5,8% w skali roku, z kapitalizacją odsetek odbywającą się w każdy dzień roboczy.
Klienci otwierający konto osobiste w BNP Paribas mają szansę otrzymania w pożyczce równowartości swojej pensji, ale konto osobiste musi posiadać pakiet S, M, L lub XL na cały okres jej spłaty. Klient musi również przekierować swoje pełne wynagrodzenie na rachunek otwarty w BNP Paribas. Dodatkowym wymogiem stawianym przez bank jest przeprowadzenie co najmniej trzech transakcji bezgotówkowych w miesiącu, z wykorzystaniem karty debetowej, która jest wydawana automatycznie do posiadanego w BNP Paribas konta bankowego.
Warto podkreślić, że kampania „Poczuj moc wsparcia” jest pierwszą kampanią realizowaną pod marką BNP Paribas i skierowaną do klientów indywidualnych. W chwili obecnej grupa BNP Paribas zajmuje szóste miejsce w rankingu najstabilniejszych instytucji finansowych w Polsce. Bank wydatnie wspiera wszystkich swoich klientów. Jak mówią jego przedstawiciele, jego ideą jest pomoc klientom przy realizacji ich planów na życie na całym świecie, w tym również w Polsce. Stąd też główny przekaz kampanii promocyjnej BNP Paribas „Poczuj moc wsparcia”. Bank chce przekonać klientów, że będzie ich wspierał we wszystkich, istotnych dla nich momentach życiowych.
Od 9 czerwca rozpoczęła się kampania telewizyjna, promująca „Konto Witalne” w BNP Paribas pod hasłem „poczuj moc wsparcia”. Spot reklamowy można zobaczyć na antenie takich telewizji, jak TVP1, TVP2, TVN czy też TVN24. Ponadto, bank objął kampanią również Internet i kina. Oprócz spotów reklamowych, kampania BNP Paribas wykorzystuje outdoor i nośniki niestandardowe reklamy. Kampania potrwa do końca lipca 2011 roku, a produkt „Konto Witalne” dostępny będzie w BNP Paribas do 31 sierpnia tego roku.
M.M. – bankowynet.pl
źródło: BNP Paribas Bank