5.9 C
Warszawa
piątek, 26 kwietnia, 2024

mKlienci o mBanku

Zakończyła się pilotażowa seria spotkań twórców mBanku z Klientami. W Łodzi, Warszawie oraz Poznaniu o przyszłości banku dyskutowało przeszło 70 mKlientów. mBank zaprosił Klientów do udziału w pilotażowych warsztatach ze swoimi przedstawicielami. Formularz zgłoszeniowy dostępny był w serwisie www.mbank.pl. Podczas spotkań twórcy i pracownicy mBanku opowiedzieli o:

  • nowym sposobie autoryzacji transakcji – hasłach smsowcyh (Krzysztof Pałuszyński, Naczelnik Wydziału Rozwoju Systemów Informatycznych mBanku)
  • innowacjach w dziedzinie usług inwestycyjnych (Maciej Witkowski, Wicedyrektor Biura Sprzedaży mBanku)
  • komunikacji banku poprzez serwis www (Wojciech Bolanowski, Wicedyrektor Biura Marketingu i Rozwoju mBanku)

Tematyka prezentacji została wybrana na podstawie ankiety, jaką przeprowadzono na stronach mBanku. Spotkania odbywały się w miłej oraz nieformalnej atmosferze. mKlienci mieli okazję zadać pytania dotyczące kierunków rozwoju mBanku jak i zasugerować zmiany w ofercie. Zwracali uwagę na konieczność zwiększenia funkcjonalności usługi eMAKLER. Postulowali przede wszystkim:

  • wprowadzenie możliwości “zlecenia stop”
  • wyłączenie automatycznego wylogowania
  • dodanie instrumentów pochodnych
  • umożliwienie składania zleceń bezpośrednio z formatki notowań
  • możliwość podpięcia usługi do innego rachunku niż eKONTO – np. eMAX

Osoby inwestujące w fundusze wyraziły swoje zainteresowanie rozszerzeniem oferty SFI o kolejne Towarzystwa, a także wprowadzeniem funduszy parasolowych i zagranicznych.
W dyskusjach mKlienci odnieśli się również do podstawowej oferty mBanku sugerowali umożliwienie eksportu historii rachunku eKONTO do pliku pdf. Cennym ułatwieniem byłaby według nich także możliwość zakładania więcej niż jednego, odrębnego rachunku eKONTO – szczególnie dla osób, które chcą mieć całkiem odrębne od wspólnego (współmałżonkowie), konto własne. Padł również pomysł modyfikacji serwisu transakcyjnego w sposób umożliwiający zapamiętanie ostatniej odwiedzonej w nim strony i przekierowanie na nią automatycznie przy kolejnym logowaniu. Klienci chcieliby także mieć możliwość zamówienia karty płatniczej oraz zmiany danych osobowych bezpośrednio w Internecie. Kolejnym postulatem było wprowadzenie zlecenia stałego do US/ZUS.
Jedną z propozycji było stworzenie dwóch odrębnych serwisów transakcyjnych – w wersji podstawowej, dla osób zainteresowanych wyłącznie podstawowymi, prostymi produktami bankowymi, oraz zaawansowanej, dla korzystających z dodatkowych, bardziej skomplikowanych usług.
Podkreślano również konieczność rozszerzania sieci wpłatomatów.
Proponując swoim Klientom formę spotkań w świecie rzeczywistym, mBank pragnie umożliwić bezpośrednią, otwartą dyskusję. W ten sposób dba o podtrzymanie ciągłego dialogu z Klientami. Jako pierwsza instytucja finansowa w Polsce zaproponował rozmowę na Forum oraz Czacie. Spotkania bezpośrednie stanowią uzupełnienie dotychczas prowadzonej komunikacji.
źródło: mBank – informacja prasowa
sprawdź ofertę: mBank