5.1 C
Warszawa
sobota, 20 kwietnia, 2024
Strona głównaAktualnościmBank ma nowy serwis

mBank ma nowy serwis

mBank, jeden z największych banków internetowych, zmienił swoje „oblicze”, wprowadzając do sieci internetowej z 8 na 9 października tego roku, zupełnie nowy portal. Bank ten już po raz czwarty w swojej historii zmienia serwis, dostosowując go do wymagań rosnącej grupy klientów. Warto podkreślić fakt, że mBank był pierwszym, internetowym bankiem w Polsce.
Nowy portal mBanku jest już w pełni aktywny dla klientów, którzy mogą korzystać z nowej wersji serwisu informacyjnego pod tym samym adresem, co dotychczas, tj. www.mbank.pl. Jak twierdzą twórcy nowej odsłony portalu mBanku, jego funkcjonalność została dostosowana do wymogów współczesnego użytkownika Internetu. Ponadto, zadbano, aby korzystanie z serwisu informacyjnego przez klientów było możliwie jak najbardziej wygodne.
Poprzez portal informacyjny każdy bank internetowy ma możliwość komunikacji z klientem i nawiązywania z nim pierwszego kontaktu. Stąd też dążenie mBanku do unowocześnienia serwisu i do spełnienia oczekiwań konsumentów.
Ostatni raz zmiana portalu mBanku miała miejsce 4 lata temu. Od tego czasu rynek usług finansowych przeszedł wiele zmian, czym również była podyktowana chęć zaprezentowania nowej odsłony serwisu informacyjnego mBanku. W swej dzisiejszej wersji portal przede wszystkim pokazuje jak najszersze spektrum oferty, jaką kieruje do klientów indywidualnych i firm. Dzięki temu, każdy użytkownik serwisu ma łatwy dostęp do poszukiwanych produktów bankowych mBanku.
Zmianę serwisu informacyjnego mBanku nie można postrzegać wyłącznie jako kosmetyczne działanie, bowiem zmieniła się nie tylko strona wizualna portalu, ale również jego funkcjonalny podział zawartości. Tak właściwie, pod względem kolorystycznym, serwis niewiele różni się od poprzedniego i nawiązuje do korzeni mBanku z 2000 roku. Dominują tu kolory biały i czerwony. Wyeksponowano tytuły nagłówków, zastosowano widoczne czcionki, które będą tak samo dobrze się prezentować na komputerach stacjonarnych, jak i na netbookach, laptopach czy nowoczesnych tabletach. Użytkownikom oddano do dyspozycji wiele ułatwień w zakresie nawigacji po stronie, przez co stała się ona intuicyjna.
Ciekawostką w serwisie jest zaawansowana wyszukiwarka kontekstowa, która po wpisaniu pierwszych liter zapytania przez użytkownika, podpowiada tematy, jakie mogą go zainteresować.
Najnowszy portal mBanku podzielony został na trzy strefy: produktową, pomoc i informację oraz sekcję „Porozmawiajmy”. Nowością w serwisie są zakładki: debaty, społeczność oraz pomysły.
Źródło: mBank