5.3 C
Warszawa
sobota, 20 kwietnia, 2024
Strona głównaAktualnościMann i Materna w Kredyt Banku

Mann i Materna w Kredyt Banku

Mann i Materna w Kredyt BankuKredyt Bank wystartował z nową kampanią promocyjną, angażując do spotów reklamowych i nie tylko, znane i lubiane osoby – Krzysztofa Maternę i Wojciecha Manna. Duet ten promuje konto osobiste Ekstrakonto Plus w Kredyt Banku. Kampania opiera się o nową filozofię banku, która zawiera się w haśle „Finanse z zasadami”. Współpraca pomiędzy Kredyt Bankiem, a Mannem i Materną ma potrwać do 2012 roku. Generalnie, ogłoszona w ostatnich dniach kampania ma na celu wzmocnienie wizerunku banku w oczach wszystkich obecnych i potencjalnych klientów.
Warto przypomnieć, że Kredyt Bank zainicjował proces zmiany wizerunku już z początkiem 2011 roku, kiedy to rozpoczął realizację nowej strategii biznesowej. Przedstawiciele banku oceniają, że dziś przynosi ona pierwsze efekty. Jednakże dla ich wzmocnienia potrzebne jest zbudowanie wyrazistej marki Kredyt Banku. Z tego względu bank zdecydował się na skonstruowanie nowej filozofii. Proces ten podparty był przeprowadzonymi badaniami konsumenckimi. W rzeczywistości to sami klienci wskazali, jakie czynniki działalności Kredyt Banku wymagają zmiany i poprawy.
Klienci wypowiedzieli się, że chcą być traktowani przez bank jako partnerzy. W taki więc sposób Kredyt Bank zmieniał swoją ofertę produktową, usługi i wszelkie procesy. Dziś pozycjonuje się pod hasłem „Finanse z zasadami”. W budowaniu silnej marki rynkowej ma mu pomóc duet Wojciecha Manna i Krzysztofa Materny. Są to znane i lubiane osobowości, które mogą nadać marce Kredyt Banku więcej siły i pomogą w stworzeniu odpowiedniego wizerunku na rynku. Kojarzą się z profesjonalizmem, odpowiedzialnością i sukcesem zawodowym. Są szanowanymi osobami, których liczne programy telewizyjne są uznawane za kultowe. To wszystko daje szansę na wyróżnienie samego Kredyt Banku.
Zadaniem uruchamianej przez bank kampanii z udziałem Manna i Materny jest zwiększenie świadomości marki i wzmocnienie pozycji banku. Pierwsze spoty reklamowe ze znanymi osobami dotyczą promocji nowego konta osobistego za 0 zł. Oprocentowanie konta wynosi 7%. Spoty reklamowe dotyczące tej oferty pojawiły się w ogólnopolskiej telewizji już 22 maja. Dzień później we wszystkich oddziałach banku rozpoczęła się sprzedaż nowego Ekstrakonta Plus. Kolejne spoty telewizyjne z Krzysztofem Materną i Wojciechem Mannem będą pokazywać przewagę, jaką ma nowe konto osobiste Kredyt Banku.
Nie tylko w telewizji pojawią się reklamy nowego konta w Kredyt Banku. Będą one widoczne również w Internecie czy prasie. Kredyt Bank ma zamiar prowadzić intensywną kampanię z wykorzystaniem spotów na VOD.onet.pl oraz Ipla.pl.
M.M. – bankowynet.pl
źródło: Kredyt Bank