Liberty Direct rusza z telewizyjną kampanią wizerunkową. Na jej potrzeby przygotowano trzy, 15-sec. telewizyjne spoty reklamowe podkreślające atrybuty marki: niskie ceny dla bezszkodowych kierowców oraz najwyższe standardy obsługi Klientów, zgodnie z którymi decyzja o wypłacie odszkodowania z AC zapada maksymalnie w ciągu 7 dni. Z dotychczasowymi kreacjami kampanię łączy symbol Liberty Direct – Statua Wolności oraz hasło „Sprawdzone ubezpieczenie w lepszej cenie”.
„Dla wielu Polaków samochód stanowi ważną część majątku. Wybierając Autocasco chcą mieć pewność, że w przypadku stłuczki, czy wypadku otrzymają całe należne odszkodowanie. To właśnie do nich chcemy dotrzeć z komunikatem, że w Liberty Direct oferujemy nie tylko niskie ceny, ale jesteśmy też sprawdzoną firmą w przypadku likwidacji szkód i dlatego mogą z całym przekonaniem ubezpieczyć u nas swój samochód – komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct. „Przekaz marketingowy opieramy na faktach: aż w 20% szkód odszkodowanie wypłacamy w ciągu 3-4 dni, a w przypadku ponad 80% szkód z AC decyzję o wypłacie o należnego odszkodowania podejmujemy w ciągu maksymalnie 7 dni. Tak krótkie terminy likwidacji są rzadkością na rynku” – dodaje Karski.
Spoty będą emitowane zarówno w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych takich jak Polsat, TVN, czy TVP oraz w kanałach tematycznych. Koncepcję i kreację spotów opracowała agencja DDB, produkcją zajął się Cut Cut, a zakupem mediów MPG.
Liberty Direct jest obecnie jednym z najszybciej rozwijających się ubezpieczycieli na rynku. W I półroczu br. firma zebrała 135 mln zł składki przypisanej brutto osiągając 54-proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Na jej szybki rozwój największy wpływ ma rozwój sprzedaży w multiagencjach. Firma utrzymuje przy tym wysokie wyniki sprzedaży w kanałach directowych. Liberty Direct ubezpieczyło już blisko 400 tys. Klientów.
Spoty są dostępne na http://www.youtube.com/user/libertydirect .