wtorek, 3 października, 2023
Strona głównaAktualnościKonto w Banku Pocztowym

Konto w Banku Pocztowym

Post-OfficeBank Pocztowy nie należy do największych banków w Polsce, ale dzięki Urzędom pocztowym, w którym klienci mogą skorzystać z jego usług, ma jedną najbardziej rozwiniętych sieci dystrybucyjnych. Dotychczas klienci Banku Pocztowego mieli utrudnione korzystanie z usług banku na poczcie, ale ma się to zmienić. Jak informuje Bank Pocztowy, teraz w okienku na poczcie można wpłacić gotówkę na swoje konto w tym banku.

Co więcej, placówka Poczty Polskiej przekaże pieniądze na konto klienta w czasie rzeczywistym. Dodatkowo, dla wygody klientów, Bank Pocztowy wprowadził w życie wpłaty online na konto. Najwidoczniej Bank Pocztowy postanowił stać się bardziej dostępnym dla klientów.

Dzięki wprowadzonym w ostatnim czasie zmianom w obsłudze kont w Banku Pocztowym, ich oferta kierowana jest już nie tylko do klientów tradycjonalistów, którzy oczekują obsługi konta w placówce bankowej, ale też do klientów nowoczesnych.

Bank Pocztowy podkreśla, że każdy klient, który wpłaci gotówkę w Placówce Poczty Polskiej na swoje konto w Banku Pocztowym, szybko przekaże pieniądze na rachunek, bowiem zostaną one zaksięgowane w czasie rzeczywistym.

Wpłaty online w Banku Pocztowym zmieniają ten tradycyjny bank w bank nowoczesny, mogący konkurować z innymi bankami funkcjonującymi na polskim rynku finansowym. Wpłaty tego rodzaju są jednak dostępne wyłącznie dla klientów Banku Pocztowego posiadających niektóre konta bankowe znajdujące się w ofercie banku. Będą to konta: Pocztowe Konto Standard, Konto Nestor, Pocztowe Konto Oszczędnościowe, Nowe Konto Oszczędnościowe, Konto Firmowe oraz Firmowe Konto Oszczędnościowe.

Wpłaty online mogą być dokonywane zarówno w placówkach Banku Pocztowego, jak i równocześnie w ponad 4700 placówkach, jakimi dysponuje Poczta Polska. Po wpłaceniu na poczcie pieniędzy w okienku kasowym zostaną one w sposób automatyczny zaksięgowane na koncie klienta. Bank Pocztowy jednocześnie informuje klientów, że dokonywanie wpłat online w czasie rzeczywistym, nie pociąga za sobą żadnych opłat.

Bank Pocztowy zapowiada, że to nie wszystkie zmiany, jakie zamierza wprowadzić do swojej działalności. Daleko mu jeszcze do sposobu działania największych banków w Polsce, które dają klientom wiele alternatywnych możliwości samodzielnej obsługi posiadanych rachunków osobistych czy firmowych, ale Bank Pocztowy najwyraźniej dąży w dobrą stronę. Niekorzystne dla klientów może być jedynie to, że wprowadza on w życie nowe cenniki usług. Podobnie jak i inne banki w Polsce, Bank Pocztowy zdecydował się na podniesienie opłat za korzystanie z usług bankowych dla klientów nieaktywnych.

Podobne wpisy

4 KOMENTARZE

  1. ostatnio chciałam porozmawiać w sprawie założenia konta w banku pocztowym na poczcie przy ul. krakowskiej w szczecinie – to, gdzie mnie zaproszono to wstyd – wydzielono jakieś wąskie i ciemne miejsce, w dodatku wszyscy słyszeli to, co mówię – np jakies szczegoly o moich zarobjach!!! czulam sie niekomfortowo – ostatecznie zrezygnowalam i nigdy wiecej nie wroce, nie tak powinno wygladac podpisywanie waznej umowy poczto polska

  2. Nie jestem przekonany do ich usług, jak firma bawi się w coś, na czym się nie zna. Rozumiem, że pewnie na tym majątek zarabiają, ale nie ufam im. Do tego jest bardzo skomplikowana umowa. Byłem kilka miesięcy temu, bo chciałem się dowiedzieć co i jak, być może mnieprzekonają, ale niestety nie. Pracownica nie wiedziała niektórych kewstii – to skąd mam ja wiedzieć? Przecież to są poważne rzeczy, finanse, czyjś majątek. Dlatego właśnie zrezygnowałem z dalszych pytań i wizyt w oddziale bankowym.

  3. Właśnie szukam informacji na temat kont bankowych na Poczcie Polskiej, bo nie wiem czy warto. Ostatnio stałem aż godzinę w kolejce do stanowiska bankowego i mi się odechciało – na poczcie nie było nawet klimatyzacji. Dlatego postanowiłem poszukać informacji w Internecie zanim się wreszcie tam dostanę, aczkolwiek po komentarzach takich jak Marii to upewniam się, że dobrze zrobiłem, że tam nie zostałem. W dodatku te nie do końca jasne opłaty – niby nic, a później pewnie dowalą.

  4. kurcze mój komentarz się nie dodał, nie wiem czemu. Zaczną od początku, ostatnio bylem na poczcie i czekałem aż godzinę w kolejce, żeby dowiedzieć się kilka informacji na temat konta w banku pocztowym. Niestety na poczcie nie było nawet klimatyzacji, co w tych czasach jest nieco dziwne. Dlaego postanowiłem szukać informacji w sieci. Po takich komentarzach, jak Marii zupełnie się odechciewa tam iść. Odczułem podobne wrażenie i z przykrością muszę stwierdzić, że to samo jest w większości placówek, które odwiedzam. Starsze pracownice mają w sobie jeszcze zapach komuny. Nie wiedzą, że klient to pan!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

- Advertisment -

Najpopularniejsze