Informedia Polska ma przyjemność zaprosić przedstawicieli Instytucji Finansowych do udziału w konferencji “Finanse on-line – Strategie rozwoju, marketing i sprzedaż produktów finansowych w sieci”, która odbędzie się w hotelu Le Royal Meridien Bristol, Warszawa w dniach 28 – 29 września 2006.
Dlaczego warto wziąć udział?
Internet jak również technologie mobilne wykorzystywane są dziś wszechstronnie przez coraz więcej instytucji finansowych, w celu zdobycia i utrzymania silnej pozycji na bardzo konkurencyjnym rynku usług finansowych; to także narzędzia kreowania nowoczesnego wizerunku, dlatego też warto stale poszerzać i pogłębiać swoją wiedzę na ich temat. Wśród prelegentów konferencji spotkają Państwo zarówno doświadczonych praktyków reprezentujących prestiżowe instytucje finansowe, jak i również uznanych specjalistów ds. badań rynku, e-marketingu, promocji i reklamy internetowej oraz prawników renomowanych kancelarii.
W programie m.in:
- Produkty bankowe, ubezpieczeniowe i inwestycyjne na rynku e – finansów.
- Preferencje klientów i nowe trendy.
- Bankowość elektroniczna, internetowa i mobilna.
- Internet – nowy kanał komunikacji i dystrybucji dla ubezpieczeń i funduszy.
- Jak skutecznie wypromować i sprzedać produkt finansowy w Internecie.
- E-marketing usług finansowych.
- Bezpieczeństwo e-finansów.
Wśród zaproszonych prelegentów:
- Bank Millenium
- Cetelem Bank
- DM BOŚ S.A.
- mBank
- PKO TFI
- Raiffeisen Bank Polska
- Akademia Reklamy
- Bankier.pl
- Eyetracking
- K2 Internet
- Kancelaria Wierzbowski Eversheds
- Kartyonline.pl
- Kredyt Partner
- PWPW-TI
- TNS OBOP
Więcej informacji: www.informedia-polska.pl
Patronat medialny: bankowynet.pl