4 C
Warszawa
czwartek, 28 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościKolejne nowości w PKO BP

Kolejne nowości w PKO BP

Kolejne nowości w PKO BPTrwają zmasowane działania promocyjne w jednym z czołowych banków w Polsce – PKO BP. Zaangażowanie do reklamy banku znanego showmana Szymona Majewskiego otworzyło nową erę w działalności Banku. Wśród klientów zawsze był on postrzegany jako solidny bank z tradycjami, który jednak nie jest nowoczesny. Teraz ma się to zmienić za sprawą odświeżenia zarówno wizerunku, jak i całej oferty banku.
PKO Bank Polski w chwili obecnej rozpoczął już drugi etap zmian w zakresie oferty na rachunki osobiste. Od 16 maja bieżącego roku dla klientów z segmentu podstawowego przygotowano nowe PKO Konto bez Granic, zaś dla sektora najbardziej zamożnych klientów stworzono pakiety produktów bankowych, tj. Konto Platinium II oraz Konto Aurum. Bez względu na typ oferty kont osobistych, produkty te PKO BP kieruje do osób aktywnie korzystających z rachunków, którzy wykonują za ich pośrednictwem dużej liczby przelewów oraz innych operacji bankowych.
Pierwszy z rachunków, PKO Konto bez Granic, adresowany jest do osób, które często wykonują przelewy i tym podobne operacje na koncie, niezależnie od wysokości wpływów na konto. Kosztem dla klienta za wykorzystywanie pełnej funkcjonalności konta jest jednorazowa opłata miesięczna w wysokości 15 zł. Jest ona pobierana za prowadzenie rachunku, tymczasem Klient nie płaci już za żadne podstawowe usługi. Ma też możliwość bezpłatnej wypłaty pieniędzy ze wszystkich bankomatów na terenie kraju i poza nim.
Z kolei, Konto Aurum mogą otworzyć klienci zapewniający wpływy na rachunek od 5 tys. zł miesięcznie lub z aktywami od 150 tys. zł. Jest to prestiżowa oferta konta osobistego, zapewniająca dostęp do bezpłatnych usług bankowych, bezpłatne wypłaty z bankomatów w Polsce i na świecie, a także wiele dodatkowych, atrakcyjnych usług, np. specjalną ofertę kredytową czy też depozytową. Klienci zakładający Konto Aurum stają się członkami Programu Przywilejów z rabatami w punktach handlowo-usługowych.
Ostatnie z nowych rachunków, Konto Platinium II jest elitarnym kontem, które skierowane jest do najzamożniejszych Klientów, gwarantujących co najmniej 15 tys. zł wpływów na rachunek bądź posiadających aktywa w wysokości do 500 tys. zł. Pakiet usług dodatkowych oferowanych tym Klientom jest bardzo szeroki i mają oni szereg różnych przywilejów.
W taki oto sposób w ofercie PKO BP pojawiły się trzy nowe rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe. Warto podkreślić, że już 14 marca, czyli w pierwszym dniu nowej kampanii Banku, wzbogacono jego asortyment produktów bankowych o 5 nowych kont osobistych, mianowicie były to: PKO Konto dla Młodych, PKO Konto za Zero, Superkonto Oszczędne, PKO Konto Pierwsze oraz PKO Konto Pogodne. Klienci Banku mają z czego wybierać i mogą dopasować warunki użytkowania kont osobistych w PKO BP do swoich indywidualnych oczekiwań i potrzeb.
Bank już na początku tworzenia kampanii promocyjnej, mającej na celu całkowitą odmianę wizerunku PKO BP, zapowiadał, że w sposób regularny i systematyczny będzie wprowadzał do oferty produktowej zupełnie nowe propozycje.
Drugi etap kampanii PKO BP nakierowany jest na klientów intensywnie korzystających z kont oszczędnościowych. Bank koncentruje się dziś na potrzebach wysoko transakcyjnych oraz na segmencie zamożnych klientów. Dla nich została przygotowana oferta, zawierająca najnowocześniejsze rozwiązania, zdecydowanie najwyższej jakości, jak zapewniają przedstawiciele Banku PKO BP.
M.M. – bankowynet.pl
źródło: PKO Bank Polski