13.9 C
Warszawa
piątek, 29 marca, 2024
Strona głównaAktualnościKolejne nowości w mBanku

Kolejne nowości w mBanku

promocje_w_mBankmBank już od pewnego czasu sukcesywnie zmienia swoje oblicze, chcąc stać się bankiem doskonale wpisującym się w ideę społecznościową. Już wkrótce ma zostać uruchomiony tak zwany mBank 2.0. Jak dotychczas bank przedstawia klientom kolejne nowości związane z jego ofertą i funkcjonowaniem. W czasie konferencji Finovate, mającej miejsce w Londynie mBank wraz z agencją Efigence, prezentował najnowsze innowacje. Na co może liczyć dziś klient korzystający z serwisów mBanku?

Nowy mBank coraz bardziej nabiera realnych kształtów. W styczniu tego roku można było zobaczyć projekt nowego interfejsu dla banku. Przedstawiano wówczas najważniejsze zmiany w funkcjonalności systemu bankowości internetowej, jakie mają usprawnić działanie nowego mBanku.

Teraz mBank przedstawia udoskonaloną ofertę dla klientów. Jakie propozycje znalazły się w prezentacji nowego mBanku?

Dla klientów korzystne będzie niewątpliwie wprowadzenie do nowego mBanku mOkazji, które mają być spersonalizowanym programem rabatowym, indywidualnie dobranym do klienta. Aplikacja będzie skorelowana z serwisem Facebook. Użytkownik będzie uzyskiwał zniżki i rabaty w oparciu o jego historię transakcji na rachunku bankowym. Jeśli w sklepie czy punkcie usługowym zapłaci kartą mBanku, rabat zostanie mu automatycznie odjęty od rachunku. Zniżki indywidualne, przekazane klientowi mBanku będą mogły zostać przekazane jego znajomym, za pośrednictwem serwisu społecznościowego Facebook.

Kolejną innowacją w nowym mBanku ma być system realizacji przelewów przez klientów, bez konieczności znajomości numeru konta odbiorcy. Przelew ma być realizowany za pośrednictwem podanego przez klienta numeru telefonu lub adresu mailowego. Te proste i powszechnie dostępne dane kontaktowe mają skutecznie zastąpić konieczność wpisywania w formularz przelewu ciągu cyfr, stanowiących numer konta odbiorcy. Jak to możliwe? Bank wyjaśnił, że będzie realizował takie przelewy wysyłając uprzednio do odbiorcy wiadomość o oczekującym przelewie. To odbiorca w rzeczywistości będzie podawał do banku numer swojego rachunku bankowego. Bank zapisze go w swoim systemie, dzięki czemu kolejne przelewy realizowane dla tego użytkownika będą już przeprowadzane w sposób zautomatyzowany. Podobną funkcjonalność można znaleźć także i w innych bankach w Polsce, co potwierdza fakt zbliżania się bankowości i samych banków do serwisów społecznościowych.