4 C
Warszawa
czwartek, 28 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościKampania kredytowa Nordea

Kampania kredytowa Nordea

Kampania kredytowa NordeaNordea Bank postanowił wykorzystać różnorodne media, aby dotrzeć ze swą najnowszą kampanią promocyjną do jak najszerszej rzeszy klientów. W tym celu wykorzystał nie tylko spoty telewizyjne, ale również różnorodne nośniki reklamowe w Internecie i BTL-u. Kampania reklamowa zorganizowana przez Nordea Bank dotyczy nowego kredytu mieszkaniowego z promocyjną marżą.
Warto podkreślić, że cała kampania reklamowa została przygotowana we współpracy zawiązanej pomiędzy Nordea Bankiem, a takimi firmami jak: Media Contacts, Hand Made, MPG czy też Papaya Films.
Kampania Banku Nordea ruszyła z dniem 20 maja bieżącego roku. Jest to kampania promująca nowy kredyt mieszkaniowy oferowany przez Nordea Bank. Głównym punktem kampanii jest obniżona, promocyjna marża. Klient dowiaduje się z kampanii banku, że w chwili obecnej obowiązuje w nim marża kredytowa na poziomie zaledwie 0,8% dla wszystkich kredytów hipotecznych udzielanych w złotówkach.
Z założenia, kampania promocyjna Nordea Bank adresowana jest do mieszkańców dużych miast, pracujących, którzy poszukują możliwości na sfinansowanie transakcji zakupu mieszkania czy też budowy domu. Bank podkreśla, że na klientów czekają ułatwienia w zakresie przebrnięcia przez niekiedy bardzo skomplikowane procedury bankowe.
Akcja promocyjna Nordea Bank podkreśla jednocześnie, że wszyscy klienci, którzy zdecydują się na skorzystanie z oferty i zaciągnięcie kredytu hipotecznego, mogą przez cały okres ubiegania się o kredyt i poza nim, liczyć na profesjonalne doradztwo pracowników banku.
Motywem przewodnim w kampanii reklamowej Nordea Banku jest światło lamp, a przy realizacji spotów wykorzystano około 100 źródeł światła. Do tego, kampania opiera się o nowoczesny design oraz subtelną, rytmiczną muzykę. Specjaliści z zakresu marketingu podkreślają, że taki przekaz ma być odzwierciedleniem tego, że proces kredytowy w Banku Nordea jest łatwy, przyjemny i jasny dla wszystkich klientów. W spoty reklamowe został zaangażowany ambasador reklamowy banku, Tony Hyyryläinen, znany wszystkim miłośnikom programu telewizji polskiej, „Europa da się lubić”.
Spoty telewizyjne z udziałem ambasadora zostały wyreżyserowane przez Tomasza Nalewajka, a muzykę do nich napisał Jan Komar i Piotr Zabrodzi. Kampania reklamowa Nordea Banku potrwa aż do końca czerwca bieżącego roku. Można ją będzie zobaczyć w telewizji, zarówno na kanałach ogólnopolskich, jak i tematycznych, w Internecie, w tym w serwisach społecznościowych, np. Facebook. Do tego, kampania obejmie materiały BTL, tj. plakaty, ulotki, reklamy na ekranach bankomatów, czy też popularne wklejki.
M.M. – bankowynet.pl
źródło: Nordea Bank Polska