Nordea Bank postanowił wykorzystać różnorodne media, aby dotrzeć ze swą najnowszą kampanią promocyjną do jak najszerszej rzeszy klientów. W tym celu wykorzystał nie tylko spoty telewizyjne, ale również różnorodne nośniki reklamowe w Internecie i BTL-u. Kampania reklamowa zorganizowana przez Nordea Bank dotyczy nowego kredytu mieszkaniowego z promocyjną marżą.
Warto podkreślić, że cała kampania reklamowa została przygotowana we współpracy zawiązanej pomiędzy Nordea Bankiem, a takimi firmami jak: Media Contacts, Hand Made, MPG czy też Papaya Films.
Kampania Banku Nordea ruszyła z dniem 20 maja bieżącego roku. Jest to kampania promująca nowy kredyt mieszkaniowy oferowany przez Nordea Bank. Głównym punktem kampanii jest obniżona, promocyjna marża. Klient dowiaduje się z kampanii banku, że w chwili obecnej obowiązuje w nim marża kredytowa na poziomie zaledwie 0,8% dla wszystkich kredytów hipotecznych udzielanych w złotówkach.
Z założenia, kampania promocyjna Nordea Bank adresowana jest do mieszkańców dużych miast, pracujących, którzy poszukują możliwości na sfinansowanie transakcji zakupu mieszkania czy też budowy domu. Bank podkreśla, że na klientów czekają ułatwienia w zakresie przebrnięcia przez niekiedy bardzo skomplikowane procedury bankowe.
Akcja promocyjna Nordea Bank podkreśla jednocześnie, że wszyscy klienci, którzy zdecydują się na skorzystanie z oferty i zaciągnięcie kredytu hipotecznego, mogą przez cały okres ubiegania się o kredyt i poza nim, liczyć na profesjonalne doradztwo pracowników banku.
Motywem przewodnim w kampanii reklamowej Nordea Banku jest światło lamp, a przy realizacji spotów wykorzystano około 100 źródeł światła. Do tego, kampania opiera się o nowoczesny design oraz subtelną, rytmiczną muzykę. Specjaliści z zakresu marketingu podkreślają, że taki przekaz ma być odzwierciedleniem tego, że proces kredytowy w Banku Nordea jest łatwy, przyjemny i jasny dla wszystkich klientów. W spoty reklamowe został zaangażowany ambasador reklamowy banku, Tony Hyyryläinen, znany wszystkim miłośnikom programu telewizji polskiej, „Europa da się lubić”.
Spoty telewizyjne z udziałem ambasadora zostały wyreżyserowane przez Tomasza Nalewajka, a muzykę do nich napisał Jan Komar i Piotr Zabrodzi. Kampania reklamowa Nordea Banku potrwa aż do końca czerwca bieżącego roku. Można ją będzie zobaczyć w telewizji, zarówno na kanałach ogólnopolskich, jak i tematycznych, w Internecie, w tym w serwisach społecznościowych, np. Facebook. Do tego, kampania obejmie materiały BTL, tj. plakaty, ulotki, reklamy na ekranach bankomatów, czy też popularne wklejki.
M.M. – bankowynet.pl
źródło: Nordea Bank Polska