Od kilku tygodni PKO Bank Polski zmienia całkowicie swój wizerunek na rynku. W chwili obecnej zarząd banku podjął kolejny, ważny krok, a mianowicie rozstrzygnął przetarg obejmujący wybór agencji interaktywnej do swojej obsługi. Zwycięzcą przetargu została prestiżowa agencja K2 Internet SA. Będzie ona świadczyć w ciągu najbliższych 3 lat swoje usługi dla PKO BP oraz całej grupy kapitałowej. Umowa współpracy podpisana przez bank i agencję interaktywną zawiera wszystkie warunki przyszłej obsługi.
Agencja interaktywna K2 Internet SA stanie się wkrótce wiodącą agencją dla PKO BP. W jej gestii będzie leżeć przede wszystkim zapewnienie solidnego wsparcia strategicznego i operacyjnego, jeśli chodzi o działalność marketingową podejmowaną przez Bank w przestrzeni internetowej. To nie jedyne działania, które będą realizowane przez agencję K2 Internet SA.
Oprócz tego będzie ona świadczyć usługi interaktywne dotyczące między innymi: realizacji projektów rozwojowych dla Banku, obsługi kanałów mobilnych, obsługi określanej, jako kreatywnej i marketingowej, oraz realizacji usług typu doradztwa strategicznego, w zakresie komunikacji marketingu interaktywnego. K2 będzie planowała i prowadziła wszelkie kampanie internetowe dla PKO BP.
K2 Internet SA będzie odpowiadała za działania dotyczące promocji nowego wizerunku banku PKO BP. Jednocześnie, zajmie się promowaniem produktów i usług we wszelkich obszarach działalności Banku i całej Grupy Kapitałowej.
Bogate doświadczenie spółki K2 Internet SA sprawiło, że Bank zdecydował się na jej wybór w ogłoszonym przetargu. Współpracowała ona z dużymi klientami i podejmowała się realizacji poważnych, skomplikowanych projektów marketingowych. Ma niezbędne umiejętności i personel, którego kompetencje są wystarczające do realizacji zamierzonych przez PKO BP działań w Internecie. W obsłudze Banku doświadczenie prezentowane przez agencję interaktywną K2 na pewno okaże się bardzo cenne, zwłaszcza podczas realizacji projektu zupełnie nowego serwisu internetowego dla Grupy Kapitałowej Banku.
Celem współpracy z PKO BP dla K2 Internet SA jest docelowe umocnienie pozycji rynkowej Banku. Właściciele agencji mówią, że jest to dla nich jedno z najważniejszych wyzwań w historii całej działalności firmy. Jako że PKO BP jest liderem w sektorze bankowym w Polsce, działania podejmowane przez K2 będą miały dla niego wielką wagę. Zarząd Banku wyraża głębokie przekonanie, że wybrana agencja wiodąca zrealizuje swoje zadania zachowując przy tym najwyższą staranność i dbając o ich wysoką jakość.
M.M. – bankowynet.pl
źródło: PKO Bank Polski