20.10.2015 r. Warszawa
Polski rynek ubezpieczeń rozwija się bardzo szybko – w minionych latach nastąpiło wiele zmian, pojawiły się nowe rozwiązania z zakresu zarządzania procesami i obsługi klienta.
Nasza konferencja będzie okazją do poznania nowych technologii, rozwiązań z zakresu IT, poszerzenia wiedzy na temat outsourcingu i innych sposobów, które warto stosować w trosce o wysoką jakość świadczeń i skuteczność usług. Serdecznie zapraszamy wszystkich, którzy chcą posłuchać ekspertów z dziedzin związanych z ubezpieczeniami oraz dowiedzieć się, jakie zmiany wniesie nowa ustawa, zaplanowana na 2016 rok.
Prelekcje wygłoszą m.in. Filip Przydróżny z Concordia Ubezpieczenia (Procesy ubezpieczeniowe a innowacje. Perspektywa klienta) oraz Katarzyna Książkiewicz z Call Center Online Sp. z o.o. (Jak wykorzystać pełną moc telemarketingu w branży ubezpieczeniowej).
Na konferencji poruszane będą tematy takie jak: zarządzanie infrastrukturą IT, bezpieczeństwem oraz obsługa procesów (m.in. zapobieganie nadużyciom i oszustwom, Business Intelligence, Big Data, integracja systemów), skuteczność operacyjna (narzędzia CRM, budowanie relacji z klientem, narzędzia mobilne w pracy, działania marketingowe), outsourcing (Data Center, Cloud Computing, Contact Center).
Wydarzenie skierowane jest do przedstawicieli i kadry zarządzającej z placówek doradztwa finansowego, towarzystw i agencji ubezpieczeniowych, agentów, pośredników, brokerów, dyrektorów i kierowników centrali i oddziałów placówek świadczących usługi ubezpieczeniowe, doradców technologicznych i osób odpowiedzialnych za rozwój oraz decydujących o potrzebach i zakupie nowoczesnych rozwiązań i technologii, kierowników zespołów sprzedażowych, działów wsparcia sprzedaży, działów Call Center i obsługi klienta oraz przedstawicieli działów marketingu, finansów, działów IT, bezpieczeństwa oraz integracji systemów.
Udział w konferencji jest bezpłatny dla osób z grupy docelowej!
Serdecznie zapraszamy!
kontakt:
Karolina Seliga
+48 720 911 823