Mobilna (r)ewolucja – systemy i narzędzia wspierające organizację, doradztwo i obsługę klienta

Czytano: 219 razy

successpoint jpg

Smartfony zastępują ekrany komputerów. Ostatnio nastąpił dynamiczny wzrost wykorzystania urządzeń mobilnych m.in. do logowania do banków, kupowania przez internet czy przeglądania informacji o produktach. Laptopy stały się standardem wykorzystywanym przez pracowników, którzy chcą być mobilni.

Już 26 kwietnia w Warszawie podczas drugiej edycji konferencji o rozwiązaniach mobilnych słuchacze, staną przed możliwością zdobycia wiedzy, na temat aktualnych technologii wykorzystywanych w mobilnej sprzedaży.

Konferencja:

Mobilna (r)ewolucja – systemy i narzędzia wspierające organizację, doradztwo i obsługę klienta

Lokalizacja: Centrum Konferencyjne Atrium al. Jana Pawła II 25

Głos zabiorą m.in:

  • Artur Brzyski – Dyrektor zarządzający, Jakdojade.pl
  • Anita Jankiewicz – Dyrektor ds. Sprzedaży Brokerskiej, Raiffeisen Polbank

Więcej informacji: http://successpoint.pl/mobilnosc

Zagadnienia tematyczne konferencji:

1. zarządzanie i bezpieczeństwo
wsparcie procesów biznesowych – BPM;
Business Intelligence – analizy i raporty;
archiwizacja danych, back-up, kopie zapasowe;
bezpieczeństwo, przetwarzanie i dostępność informacji, danych osobowych i danych wrażliwych;
zapobieganie nadużyciom i oszustwom:
– rozwiązania dla placówek wieloodziałowych, obsługa oddziałów
– rozliczanie finansów – fakturowanie/rachunki cykliczne/abonamentowe.

2. mobilny handlowiec/agent
rozwiązania/aplikacje mobilne;
usługi mobilne – mapy/ okalizacja;
sprzęt handlowca/agenta: organizery, terminarze i notesy elektroniczne, komputery, laptopy, drukarki, skanery, telefony, aparaty foto.

3. narzędzia wspierające organizację, obsługę sprzedażową i posprzedażową oraz doradztwo
systemy do obsługi polis i baz klientów, CRM;
aplikacje do kalkulacji kosztów zakupów / ubezpieczeń;
zarządzanie elektronicznymi obrazami dokumentów, obieg dokumentów, technologie OCR;
systemy/aplikacje raportujące, zestawienia;
rozliczanie prowizji;
system powiadamia, przypomina;
systemy wysyłki dokumentów, ofert odnowień;
obsługa druków płatności, formularzy zgłoszeniowych oraz formularzy do poleceń klientów;
systemy mailingowe i SMS-owe.

4. praca w sieci i wsparcie internetowe – alternatywne kanały informacji i sprzedaży
porównywarki cen i usług;
elektroniczny kanał sprzedaży/ubezpieczeń;
social media w handlu i ubezpieczeniach.

Grupa docelowa:

  • kadra zarządzająca instytucji handlowych, finansowych/doradztwa finansowego, towarzystw/agencji ubezpieczeniowych:

-dyrektorzy/kierownicy placówek centralnych i oddziałów,
-kierownicy zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osoby decydujące o zakupie nowych technologii;

  • przedstawiciele z działów: rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwa danych;
  • analitycy baz danych, integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center, komunikacji wewnętrznej, finansowych, controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnych.

Dowiedz się jak wykorzystać nowe technologie w mobilnym handlu i zarejestruj się już dziś: http://successpoint.pl/mobilnosc#zarejestruj-si%C4%99

Kontakt z organizatorem:
Iwona Ciecierska
Specjalista ds. promocji
720 911 822
[email protected]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here