4 C
Warszawa
czwartek, 28 listopada, 2024

ING na imieniny

ING na imieninyW mediach od 20 maja 2011 roku rozpoczęła się intensywna reklama promocyjna Banku ING. Spoty reklamowe pojawiają się zarówno w telewizji, jak i w przestrzeni internetowej. ING Bank Śląski promuje oszczędzanie w klasycznej formie – w rachunku bankowym. Jest to tzw. oferta imieninowa, w której to bank oferuje swoim klientom wysokie oprocentowanie na koncie oszczędnościowym. ING Bank Śląski skonstruował specjalną ofertę, w której oprocentowanie na kontach oszczędnościowych wzrosło o 1,75% w skali roku. Oprocentowanie rzędu 5% odnosi się do nowych środków.
Nowa oferta depozytowa jest krokiem w stronę powiększenia grona lojalnych klientów indywidualnych. ING Bank Śląski proponuje znacznie podwyższone oprocentowanie w skali roku na kontach oszczędnościowych OKO i OKO Direct. Uczestnicy promocji mogą skorzystać z oprocentowania depozytów na poziomie 5% i więcej w skali roku. Nowa oferta powinna zainteresować wszystkich klientów preferujących bezpieczny sposób lokowania wolnych środków finansowych.
W kampanii reklamowej imieninowej oferty wystąpił Marek Konrad, który od lat jest twarzą marki ING Banku Śląskiego. Trzeba powiedzieć, że bank pokusił się tym razem o wykorzystanie w swoich spotach reklamowych nietypowej formy promocji. Każdego dnia w telewizji emitowana jest nieco inna wersja spotu. W każdym spocie występuje Marek Konrad, składając życzenia „dobrego stanu konta” solenizantom, którzy dokładnie w tym dniu obchodzą imieniny. Siłą rzeczy, każdego dnia wspominane jest inne imię.
Kampania reklamowa podwyższonego oprocentowania na koncie oszczędnościowym wydatnie wspiera inne promocje, które ma w swojej ofercie ING Bank Śląski. Mowa tu o dwóch promocjach: Bonus na start oraz Bonus za dopłaty. Pierwsza z ofert jest adresowana dla nowych posiadaczy kont OKO lub OKO Direct. Są to wyłącznie klienci indywidualny. Bank proponuje im podwyższone oprocentowanie o 1,75% w skali roku. Taka atrakcyjna oferta oprocentowania obowiązuje przez pierwsze 6 miesięcy posiadania konta, liczonych od momentu jego otwarcia.
Z kolei, promocja „Bonus za dopłaty” jest adresowana nie tylko do klientów indywidualnych, ale również do przedsiębiorców. Jest przeznaczona dla dotychczasowych posiadaczy OKO i OKO Direct. W ramach tej oferty ING Bank Śląski oferuje swym klientom również oprocentowanie podwyższone o 1,75% w skali roku dla nowych środków wpłaconych na konto oszczędnościowe. Taka oferta będzie obowiązywała do 10 stycznia 2012 roku włącznie. Klienci chcący wziąć udział w ofercie „Bonus za dopłaty” muszą zapisać się do promocji za pośrednictwem ING BankOnLine, albo w oddziałach Banku. Mają na to czas do 10 lipca 2011 roku.
M.M. – bankowynet.pl
źródło: ING Bank Śląski