3.3 C
Warszawa
poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościEuroprodukt 2005 dla Banku BPH

Europrodukt 2005 dla Banku BPH

Bank BPH, już po raz drugi z rzędu, został nagrodzony w IX edycji prestiżowego ogólnopolskiego konkursu Europrodukt. W tym roku Bank otrzymał trzy statuetki za: komplet usług TransCash do obsługi wypłat i wpłat gotówkowych w formie zamkniętej, zintegrowany pakiet usług do przetwarzania oraz identyfikacji płatności masowych TransCollect jak i TransTable, tytuł oraz statuetkę Złoty Europrodukt za umacnianie pozytywnego wizerunku gospodarki i budowanie rynkowego prestiżu produktów, usług i ich marek.
Wyróżniony i nagrodzony dyplomem w konkursie został również Zespół Komunikacji i Marketingu Departamentu Bankowości Elektronicznej za profesjonalną działalność marketingowo – reklamową oraz efektywną promocję produktów bankowości internetowej dla korporacji.

“Przyznane wyróżnienia mają dla nas szczególną wartość. Podkreślają najwyższą jakość i unikalność naszych produktów, a jednocześnie są motywacją do dalszej wytężonej pracy.” – powiedział Józef Wancer, Prezes Zarządu Banku BPH – “Otrzymane tytuły Europrodukt potwierdzają siłę i wartość marki naszych usług oferowanych Klientom korporacyjnym. Dodatkowo miłą niespodzianką dla nas były nagrody specjalne przyznane przez Kapitułę. Chcemy nie tylko dostarczać na rynek doskonałe produkty, ale też mieć swój wkład w rozwój dziedziny, którą się zajmujemy. Nieustannie mamy więc na uwadze aby wdrażane przez Bank BPH produkty były innowacyjne i wytyczały kierunki rozwoju bankowości korporacyjnej. Cieszymy się, że posiadamy w naszej drużynie tak utalentowanych oraz doświadczonych specjalistów, którzy osiągają spektakularne sukcesy.”

Oferta Banku BPH w zakresie produktów bankowości transakcyjnej należy do najbardziej konkurencyjnych ofert na polskim rynku usług bankowych. Celem Cash Management jest ułatwianie Klientom planowania, monitorowania oraz zarządzania środkami finansowymi o wysokiej płynności.
W efekcie czego usprawnieniu podlegają codzienne operacje finansowe Klienta, przepływy środków pieniężnych oraz optymalizacja kosztów i dochodów odsetkowych.
Konkurs Europrodukt organizowany jest pod honorowym patronatem Premiera RP, Ministerstwa Gospodarki i Pracy, Ministerstwa Edukacji i Nauki oraz Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Promowane i nagradzane są w nim produkty, usługi i inicjatywy, które ze względu na wysoką jakość, nowoczesne technologie, ciekawą ofertę, dążenie do zapewnienia kompleksowej i jak najlepszej obsługi Klientów, spełniają oczekiwania rynku europejskiego. Konkurs wyróżnia i promuje również działania realizowane przez organizacje gospodarcze, społeczne jak i samorządowe w zakresie wspierania lokalnej przedsiębiorczości oraz integracji z Unią Europejską.
źródło: Bank BPH – informacja prasowa
sprawdź ofertę: Bank BPH