Towarzystwo Ubezpieczeniowe Europ Assistance Polska wprowadza na polski rynek ubezpieczeniowy usługi Assistance 2.0. W chwili obecnej, wdraża nową aplikację mobilną assistance, pod nazwą mPomoc. Czy mobilna aplikacja zrewolucjonizuje rynek ubezpieczeń?
Zgłoszenie szkody do ubezpieczalni zwykle pochłania sporo czasu oraz wymaga dużego zaangażowania ze strony poszkodowanego. Z takim stanem rzeczy walczy Europ Assistance Polska, wprowadzając na nasz rodzimy rynek usługę mPomoc. Za pośrednictwem zainstalowanej na nowoczesnym telefonie komórkowym aplikacji assistance, każdy klient ubezpieczalni będzie mógł zgłosić zdarzenie, bez konieczności zawiązywania kontaktu telefonicznego z Biurem Obsługi Klienta, czy też z Centrum Alarmowym Towarzystwa Ubezpieczeniowego.
Jak działa aplikacja assistance? Nie ma w niej bynajmniej nic skomplikowanego. Aby móc rozpocząć korzystanie z niej, użytkownik będzie musiał ją pobrać ze strony internetowej Towarzystwa Ubezpieczeniowego Europ Assistance Polska. Później, musi do niej wprowadzić podstawowe dane, aby w razie zaistnienia zdarzenia wymagającego interwencji ubezpieczyciela, móc w szybki i sprawny sposób powiadomić o tym fakcie. Interwencja assistance zostanie podjęta natychmiast.
Aplikacja mPomoc jest powiązana z Centrum Alarmowym Europ Assistance Polska, dzięki czemu przesyłane są do niego z aplikacji użytkowników dane o rodzaju zdarzenia, jego lokalizacji, czy też dane dotyczące polisy ubezpieczeniowej i samochodu klienta. Zgłoszenie dokonane przez aplikację mobilną assistance jest przyjmowane automatycznie przez system obsługi klientów w Europ Assistance Polska. Konsultanci od razu po otrzymaniu informacji z mPomoc organizują określone wsparcie dla klientów. Co więcej, mają oni dokładne dane dotyczące miejsca zdarzenia, dzięki wykorzystaniu lokalizacji GPS.
W zależności od typu wykupionej polisy ubezpieczeniowej przez klienta, Europ Assistance Polska oddaje do jego dyspozycji nieco inną aplikację mPomoc. Jest ona więc dostosowana do potrzeb różnych grup ubezpieczonych. Aplikacja dopasowana jest też do zakresu świadczeń, stąd też klient korzystający z niej może wybrać dla siebie tylko te usługi, które przysługują mu na mocy zawartej z Europ Assistance Polska umowy ubezpieczeniowej.
Jak dotychczas, aplikacja mPomoc z Europ Assistance Polska jest kompatybilna z telefonami iPhone, ale już wkrótce ma zostać stworzona wersja na urządzenia mobilne z systemem Android.