Pragniemy serdecznie zaprosić Państwa do uczestnictwa w konferencji pt.:
Wpływ technologii na kondycję przedsiębiorstw – systemy ERP i CRM
19 stycznia | Warszawa
Na spotkaniu zostaną omówione dwa systemy. Pierwszy z nich, ERP, to planowanie zasobów przedsiębiorstwa. Składa się on z mniejszych modułów, które tworzą całość, jednak działają niezależnie. Zawierają systemy np. magazynowania, księgowości, finansów, zarządzania dostawami. Drugim systemem jest CRM, czyli zarządzanie relacjami z klientem. Ułatwia on organizację zadań zespołów sprzedażowych i marketingowych. Umożliwia np. zbieranie informacji w bazie – nadawanie im statusów czy rodzaju kontaktu.
Strona wydarzenia: successpoint.pl/technologie-erp-crm
Zagadnienia tematyczne konferencji:
I. ERP – platforma dla rozwoju – wiele twarzy ERP:
1. Rozwój firmy i zwiększanie wydajności:
– wsparcie kluczowych procesów biznesowych
– optymalizacja wykorzystania zasobów
– zarządzanie finansami i zasobami ludzkimi
– zarządzanie marketingiem, sprzedażą i serwisem
– obieg dokumentów
– zarządzanie produkcją i zaopatrzeniem
– zarządzanie transportem, logistyką i magazynem
2. Dostępność i bezpieczeństwo – nowe możliwości i funkcjonalność ERP
– konieczność czy moda – mobilny system ERP
– wydajnie i skutecznie – ERP w chmurze
3. Jak to zrobić? – czyli sukces wdrożenia
II. CRM – integralna część systemu. Wyzwania dla CRM:
1. Skuteczna komunikacja – zastosowanie i możliwości systemu CRM
– Utrzymanie i automatyzacja relacji z klientem / kontrahentem (komunikacja, automatyzacja, analiza)
– optymalizacja działań marketingowych – prognozowanie i kluczowe decyzje
– automatyzacja sprzedaży i usług
– automatyzacja transakcji finansowych
– profilowanie klienta
– raportowanie, analiza i kontrola
– CRM, a zarządzanie wiedzą
2. Funkcjonalność i bezpieczeństwo
– dostępność informacji – mobilny CRM
– wydajnie i skutecznie – CRM w chmurze
3. Jak to zrobić? – czyli sukces wdrożenia i integracji
Program wydarzenia – wkrótce na stronie wydarzenia!
Lokalizacja:
Centrum Konferencyjne Atrium
Budynek Atrium Tower
Sala nr 7
al. Jana Pawła II 25
00-854 Warszawa
Do bezpłatnego udziału w wydarzeniu zapraszamy:
Sesja ERP:
– Kadra zarządzająca oraz osoby odpowiedzialne za rozwój, innowację oraz organizację firmy
– osoby odpowiedzialne za wybór, zakup i wdrożenie nowych systemów i technologii
– dyrektorzy ds. produkcji, rozwoju, inwestycji, infrastruktury
– operacyjna kadra kierownicza działów produkcyjnych, technicznych
– osoby odpowiedzialne za planowanie produkcji, szefowie służb utrzymania ruchu,
inżynierowie, technolodzy, specjaliści ds. zarządzania jakością.
– menedżerowie biorący udział w ustalaniu kształtu procesów, osoby odpowiedzialne za
definiowanie strategii działania organizacji, menedżerów IT
– przedstawiciele instytucji i przedsiębiorstw zainteresowani zwiększeniem wydajności swojej
firmy
Sesja CRM:
– przedstawiciele zarządu, dyrektorzy i kierownicy zarządzający działami: marketingu,
sprzedaży, handlowego, IT, BOK
– osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
Dla ww. osób konferencja jest bezpłatna!
Jak się zarejestrować?
Aby zgłosić swój udział, należy wejść na stronę wydarzenia i wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się w zakładce “Zarejestruj się” ( po lewej stronie).
Kontakt:
Asystentka ds. promocji
Iwona Ciecierska
tel.: +48 720 911 822
e-mail: [email protected]