2.6 C
Warszawa
wtorek, 23 kwietnia, 2024
Strona głównaAktualności465 tysięcy Klientów Systemu Sez@m

465 tysięcy Klientów Systemu Sez@m

Liczba Klientów korzystających z Systemu Bankowości Internetowej Sez@m w Banku BPH przekroczyła 465 tys. (Klienci indywidualni – 375 tys., małe przedsiębiorstwa – 90 tys.). W ciągu 11 miesięcy 2005 roku Bank pozyskał łącznie 165 tys. nowych użytkowników Bankowości Internetowej (w tym 130 tys. Klientów indywidualnych, 35 tys. małych przedsiębiorstw). W ostatnich miesiącach znacznie wzrasta liczba przelewów wykonywanych za pośrednictwem Systemu Sez@m – w listopadzie br. wyniosła 2 mln 300 tys. (Klienci indywidualni – 1 280 tys., małe przedsiębiorstwa – 1 020 tys.) Daje to wzrost liczby przelewów (listopad 2004 vs listopad 2005) o 62% w odniesieniu do Klientów indywidualnych i o 56% w odniesieniu do małych przedsiębiorstw.
Jednym z głównych atutów Systemu Bankowości Internetowej Sez@m Banku BPH jest szeroki wachlarz funkcji, jaki oferuje oraz wygoda jego obsługi. System daje użytkownikom możliwość m.in.: dostępu do informacji o wszystkich rachunkach i produktach, w tym o funduszach inwestycyjnych i rachunku brokerskim bez konieczności wielokrotnego logowania się.
Firmom Bankowość Internetowa Banku BPH oferuje m.in. wielopodpis – wieloosobową akceptację transakcji oraz zleceń, możliwość zarządzania użytkownikami, centrum importu danych w formatach obsługiwanych przez systemy księgowe, możliwość jednorazowej akceptacji grupy zleceń.
Bank BPH wykorzystuje najlepsze dostępne rozwiązania oraz najnowsze technologie dla zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa Systemu Internetowego:

  • logowanie hasłem maskowanym – Klient przy logowaniu nie podaje całego hasła tylko wybrane losowo przez system znaki
  • możliwość autoryzacji dyspozycji elektronicznym kluczem prywatnym zapisanym lokalnie np. na dyskietce, płycie CD lub przenośnym pendrive
  • dodatkowa autoryzacja dyspozycji Kodem SMS – oprócz autoryzacji przelewu kluczem zapisanym w repozytorium banku (dostępnym po wpisaniu odpowiedniego hasła) Klient otrzymuje na swój telefon komórkowy wiadomość SMS zawierającą dodatkowy kod autoryzacyjny
  • w przypadku firm – logowanie i autoryzacja transakcji z użyciem kart mikroprocesorowych i czytników

źródło: Bank BPH – informacja prasowa
sprawdź ofertę: Bank BPH