Serdecznie zapraszamy do udziału w II edycji konferencji poświęconej nowoczesnym rozwiązaniom IT usprawniającym komunikację oraz sprzedaż w instytucjach finansowych i ubezpieczeniowych. Zwrócimy uwagę na aspekty związane z bezpieczeństwem transakcji, poprawą jakości obsługi klienta, standardu pracy pracowników.
Ubezpieczenia – Nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży – technologia i prawo
Warszawa 26 września 2013
Wykłady na konferencji poprowadzą m.in.:
- „Ochrona konsumenta w odniesieniu do umów ubezpieczenia zawieranych przez telefon/internet” – Małgorzata Więcko, Rzecznik Ubezpieczonych
- „Nowoczesne narzędzia wsparcia sprzedaży dedykowane dla branży ubezpieczeniowej” – Tomasz Braja, Prezes SaaS Solutions Sp. z o.o
- „Wykorzystanie systemu CRM do sprzedaży ubezpieczeń online i narzędzia mobilne zwiększające efektywność sprzedaży przez agentów” – Krzysztof Zych, Prezes Zarządu Enxoo Sp. z o.o.
- „Efektywne i mobilne stanowisko pracy oraz skuteczne narzędzia komunikacji” – Justyna Zawistowska – Specjalista ds. rozwoju produktu, Jarosław Świechowicz – Dyrektor Sprzedaży i Rozwoju Usług, Greeneris Sp.z o.o.
- „Jak Cię widzą, tak Cię … kupują? Proces zakupu oczami klienta” – Piotr Grabowski, Concordia Ubezpieczenia
- „Nowoczesne kanały dystrybucji ubezpieczeń, a ustawa o pośrednictwie ubezpieczeniowym” – Monika Mailinowska-Hyla, Senior Associate, Partner Domański Zakrzewski Palinka sp. k.
Proponowane zagadnienia tematyczne:
1. Komunikacja z klientem:
- nowoczesne kanały kontaktu z klientem,
- social media w ubezpieczeniach
2. Komunikacja wewnętrzna:
- zarządzanie komunikacją,
- obieg dokumentów
3. Systemy wspierające komunikację i sprzedaż w instytucjach finansowych i ubezpieczeniowych:
- CRM,
- BI,
- Data Mining,
- Unified Communications,
- systemy lojalnościowe,
- systemy obiegu danych,
- bazy klientów,
- jakość danych,
- bezpieczeństwo
- Call/ Contact Center
Do udziału w konferencji zapraszamy:
Przedstawicieli instytucji finansowych i ubezpieczeniowych:
Członków Zarządu, Dyrektorów, Kierowników, Agentów, Brokerów Managerów, Analityków, Project Managerów
z działów: Rozwoju, Sprzedaży, IT, Marketingu, Komunikacji, Projektów; Obsługi Klienta Korporacyjnego/Indywidualnego, Biura Prawnego, Bezpieczeństwa, Departamentu Kanałów Elektronicznych, Zarządzania Jakością Danych, Systemów i Aplikacji, Baz Danych, Operacyjnej i Telefonicznej Obsługi Klienta, Sprzedaży Aktywnej i Rejestracji Szkód, Komunikacji Wewnętrznej, Controlingu, Windykacji i Rozliczeń, Handlu, Finansów, Rozwoju Sieci Sprzedaży, Call Center, Bancassurance, Wsparcia Sprzedaży, Komunikacji ATL i BTC, Klienta Indywidualnego, Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Bezpieczeństwa Informacji, Programów Partnerskich, Rozwoju Sprzedaży, HR, Działu Personalnego, Biura Informatyki i Telekomunikacji.
Udział jest bezpłatny dla ww. osób
Udział jest płatny:dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych – opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*
Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/ubezpieczenia-nowoczesne-kanaly-komunikacji.htm
* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.
Uwaga! Każdy z uczestników konferencji otrzyma certyfikat uczestnictwa oraz dostęp do wszystkich prezentacji.