12.3 C
Warszawa
czwartek, 25 kwietnia, 2024
Strona głównaPatronat medialnyBudowanie zaufania klienta na bezpieczeństwie?

Budowanie zaufania klienta na bezpieczeństwie?

multi_train_150Kancelaria prawna jak każda instytucja przechowująca dane swojego klienta musi zadbać o ich bezpieczeństwo. Klient korzystający z jej usług musi mieć pewność, że informacje jakie pozostawia będą bezpiecznie przechowywane.
Na uwadze należy mieć również fakt, że rynek Kancelarii świadczących usługi prawne staję się z dnia na dzień bardziej konkurencyjny. Dlatego należy zadbać o dobry kierunek rozwoju, który poprawi skuteczność pozyskania klienta oraz renomę w środowisku. Zadbanie o prawidłowy obieg i bezpieczeństwo dokumentów powinno być kluczowym elementem w działalności kancelarii.

Już dziś zapraszamy do uczestnictwa w konferencji:

„Nowoczesny prawnik – zarządzanie dokumentami i sprawami
w kancelarii i działach prawnych”

26 listopada br.
Zapraszamy do rejestracji >>>

 
Proponowana tematyka konferencji:

  • zarządzanie dokumentacją i korespondencją kancelarii
  • zarządzanie sprawami i administracja danymi Klienta
  • zarządzanie zasobami ludzkimi
  • zarządzanie kosztami, e-faktura
  • podpis elektroniczny
  • Business Intelligence
  • Systemy Archiwizacji
  • Digitalizacja dokumentów
  • Zarządzanie usprawnieniami i dostępem
  • Systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
  • systemy faksowe, skaner, mail
  • workflow – automatyzacja procesów biznesowych
  • portale korporacyjne inter/intra/extranet

Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy przedstawicieli kancelarii prawnych oraz działów prawnych dużych przedsiębiorstw i instytucji, w tym:

  • partnerów zarządzających/dyrektorów i kierowników działów prawnych
  • radców prawnych
  • prawników
  • adwokatów
  • osoby zajmujące się zarządzaniem dokumentacją prawną, procesami biznesowymi, kadrami, finansami

Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych – opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*
STRONA WYDARZENIA>>>
Osoba do kontaktu:
Karolina Gientka
Asystentka ds. promocji
tel. 22 392 93 91
fax. +48 22 244 25 37
[email protected]